הרדיו שילווה אתכם לקברי צדיקים באירופה כבר החל בשידורי ניסיון

שלושה אנשי עסקים הרימו את הכפפה והקימו תחנת רדיו אינטרנטית לטובת האלפים שפוקדים את הציונים הקדושים באירופה

​נוסעים לפולין, לדינוב או לליזנסק. נוסעים להונגריה, לקערסטיר. נוסעים לקברי צדיקים ומה שומעים? בשעה טובה ומוצלחת החל לפעול רדיו אינטרנטי מקוון חדש לטובת הנוסעים לקברי הצדיקים: "קול גליציה – רדיו בדרך לצדיק". הרדיו כבר משדר שידורי ניסיון, 24 שעות ביממה וכולל דיווחי תנועה ומזג אויר בפולין ובמדינות אחרות שבדרך לצדיק, פינות חיזוק, עדכונים מההילולות של צדיקי עולם, תוכניות ייחודיות ומוזיקה מעולה לשעות של נסיעה בדרך לצדיק.

מלבד מוזיקה חסידית טובה ניתן יהיה להאזין בו לפודקסטים של עיתון "משפחה" וכן הופקו עבורו תוכניות מיוחדות, עם הרצאות, שיעורים וסיפורי חסידים לקראת ימי ההילולה של צדיקי עולם. התכנית הראשונה כבר שודרה בסוף השבוע האחרון. בכ"א אדר א', יום ההילולה של הרה"ק רבי אלימלך מליז'נסק זיע"א.

הרדיו צפוי לשדר בע"ה שידורים חיים ממוקדי ההילולות, לאסוף ולשדר קוויטל'ך של מאזינים ואף לשדר תוכנית פריסות שלום (ד"שים) מבוססת וואטסאפ בקולם של הבאים להילולה. המיזם מתבסס על טכנולוגיה ובינה מלאכותית וכמעט "עובד מעצמו".

"קול גליציה – רדיו בדרך לצדיק" יפעל בעתיד הקרוב בעברית, אידיש ואנגלית. חלק מהתכנים והאותות שהופקו,  הוקלטו כבר עתה בשפות אלו. בין לבין ניתן לקבל באמצעותו מידע עסקי וחשוב אם על־ידי חסויות ואם על־ידי פרסומות של עסקים יהודיים באירופה ובסביבות הציונים הקדושים.

רוצים להאזין לרדיו קול גליציה? לחצו כאן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *