התחזית שהוצגה לבנט: מיליון חולים, 1000 קשים

‏התחזית שהוצגה הערב לראש הממשלה היא: מיליון מאומתים פעילים – תוך שבועיים. התחלואה הקשה עולה לאט מבגלים קודמים, אך קיים חשש משיתוק המשק

‏התחזית שהוצגה הערב לראש הממשלה היא: מיליון מאומתים פעילים – תוך שבועיים. התחלואה הקשה עולה לאט מבגלים קודמים, אך קיים חשש משיתוק המשק.

‏רה"מ בנט אמר בדיון סגור מוקדם יותר היום: "הסערה רק בתחילתה, המספרים גבוהים ומאתגרים ואנחנו נערכים ל-1,000-2,500 חולים קשים בעת ובעונה אחת.

עד כה, בין 10% ל-20% בלבד מהמאושפזים במצב קשה נדבקו בזן האומיקרון – היתר בזן הדלתא. על פי התחזיות, אם האומיקרון יהיה אלים ב-80% פחות מהדלתא – צפויים עומסים בבתי החולים; אם יהיה אלים ב-90% פחות מהדלתא – אז יש סיכוי סביר לעבור את גל התחלואה ללא עומסים שיצריכו מגבלות.

‏בממשלה שוקלים לשנות את מתווה הבידודים להורים שילדיהם נמצאו מאומתים: ראש הממשלה בנט ערך דיון עם בכירי משרד הבריאות והנחה אותם לבחון את המדיניות מחדש. ייתכן והם יודיעו כבר בימים הקרובים על ביטול או על קיצור הבידוד להורים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. החטאים פוגמים בכל המדרגות והמידות. והיות והקצים נחזו ע"פ המידות – כלו כל הקצים ואנחנו לא נושענו.

    בסוף הכל יגאלו ישראל בכח יחודו יתב' הסתום בכל המדרגות והמידות, שאין שום קטרוג שיעמוד נגדו.
    אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. עֵזֶר שֶׁלָּנוּ מִלְּפָנֶיךָ דִּכְתִיב "עֶזְרִי מֵעִם יְהוָֹה עוֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ", שֶׁהֲרֵי מַדְרֵגוֹתֶיךָ קְדוֹשׁוֹת מִתְפַּשְּׁטוֹת בְּ-ד' אוֹתִיּוֹת שֶׁל שִׁמְךָ הַקָּדוֹשׁ יהו"ה. וְכַמָּה שֵׁמוֹת שֶׁתְּלוּיִים מֵהֶם וְיִחוּדְךָ עוֹמֵד לְמַעְלָה מִן הַכֹּל שֶׁלֹּא נִרְמַז בְּשׁוּם אוֹת וְלֹא בְּשׁוּם מִלָּה וְאַפִילוּ בְּקוּצוֹ שֶׁל יוֹ"ד, שֶׁהֲרֵי אֵין שׁוּם רֶמֶז שֶׁיָּכוֹל לִרְמֹז אוֹתְךָ שֶׁאַתָּה לְמַעְלָה מִן כָּל מַהוּת וְאֵין מַחֲשָׁבָה תּוֹפֶסֶת בְּךָ, אֶלָּא זֶה נוֹדַע שֶׁאַתָּה עוֹמֵד עַל כָּל מַדְרֵגוֹתֶיךָ. וְכָל מַה שֶּׁהֵם עוֹשִׂים אֵינָם עוֹשִׂים אֶלָּא עִמְּךָ וַדַּאי, וְעַל זֶה נֶאֱמַר "בְּכָל קָרְאֵנוּ אֵלָיו" – אֵלָיו וְלֹא לְמִדּוֹתָיו, שֶׁאֵין לְבַקֵּשׁ מִשּׁוּם מִדָּה אֶלָּא מִמְּךָ שֶׁאַתָּה עֶלְיוֹן עַל כָּל מִדָּה, וְאֵין מִדָּה שֶׁהִיא מֻכְרַחַת בְּךָ שֶׁאַתָּה בַּעַל הַמִּדּוֹת וּמִמְּךָ הַכֹּל בִּרְצוֹנְךָ הַנֶּעֱלָם, רְצוֹן כָּל הָרְצוֹנוֹת וַדַּאי.

    "עֶזְרִי מֵעִם יְהוָֹה" זֶהוּ עֵזֶר שֶׁלָּנוּ מֵאוֹתוֹ שֶׁעוֹמֵד עִם יְהוָֹה שֶׁמַּשְׁגִּיחַ עַל כָּל הַמַּדְרֵגוֹת וְעוֹמֵד עִם כֻּלָּם לְנַהֲגָם כִּרְצוֹנוֹ, וְזֶהוּ עֵזֶר שֶׁיָּכוֹל לְסַיֵּעַ אוֹתָנוּ בְּסוֹף הַגָּלוּת שֶׁאֵין שָׁם שׁוּם זְכוּת, וְיִשְׂרָאֵל חוֹטְאִים לְפָנֶיךָ וְאֵינָם שָׁבִים בִּתְשׁוּבָה לְפָנֶיךָ. כְּשֶׁאָנוּ מְקַוִּים לְכַמָּה תִּקּוּנִים שֶׁמִּתַּקְּנִים – בְּמַדְרֵגוֹתֶיךָ אֵין תִּקְוָה ח"ו, שֶׁהֲרֵי אֵין זְכוּת בְּיִשְׂרָאֵל וְאֵין דֶּרֶךְ לְהָאִיר אוֹרוֹת אֵלֶּה לְגַבֵּיהֶם לְפִי שֶׁהֵם בְּעִמְקֵי הַחֹשֶׁךְ שֶׁהוּא תְּהוֹם שֶׁאֵין לוֹ חֵקֶר. כָּךְ מַלְכוּת רְבִיעִית אֵין לָהּ קִצְבָה, שֶאַף עַל פִּי שֶׁכַּמָּה גְּבוּלִים נִתָּנִים לָהּ מִצַּד כַּמָּה מַדְרֵגוֹת עֶלְיוֹנוֹת הֲרֵי הִיא מִתְרַחֶבֶת יוֹתֵר מִפְּנֵי כֹּחַ קִטְרוּגָהּ שֶׁנִּתְגַּבֵּר מֵחֶטְאוֹתֵיהֶם שֶׁל יִשְׂרָאֵל וּלְפִיכָךְ 'כָּלוּ כָּל הַקִּצִּים וַאֲנַחְנוּ לֹא נוֹשַׁעְנוּ'. וְעַל כֵּן אֵין בֶּן דָּוִד בָּא עַד שֶׁנִּתְיָאֲשׁוּ מִן הַגְּאֻלָּה, שֶׁהֲרֵי כֹּחוֹת כָּל הַמַּדְרֵגוֹת עָבְרוּ וְלֹא יָכְלוּ לָתֵת גְּבוּל לְזֶה הַתְּהוֹם מִפְּנֵי חֶטְאֵיהֶם שֶׁל יִשְׂרָאֵל.

    אֲבָל יִחוּד שֶׁלְּךָ זֶה יִתֵּן גְּבוּל שֶׁהוּא מִתְעַלֶּה עַל כָּל הַמַּדְרֵגוֹת, לְפִיכָךְ "אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים". וְכַמָּה קִצִּים וְכַמָּה חֶשְׁבּוֹנוֹת שֶׁתְּלוּיִים מִכָּל הַמַּדְרֵגוֹת שֶׁהֵם "הָרֵי בְשָׂמִים", אֲבָל מִצִּדָּם כָּלוּ כָּל הַקִּצִּים, עַד שֶׁיִּתְעוֹרֵר אוֹתוֹ הַגָּנוּז הַנֶּעֱלָם – "אַיִן" שְׁמוֹ – שֶׁשָּׁם מִתְגַּלֶּה יִחוּדְךָ, "מֵאַיִן יָבוֹא עֶזְרִי". וְאִם תֹּאמַר שֶׁמִּמֶּנּוּ הוּא בָּא, לֹא כֵן אֶלָּא מֵאוֹתוֹ שֶׁסָּתוּם בְּתוֹכוֹ – "עֶזְרִי מֵעִם יְהוָֹה" וַדַּאי. בְּשָׁעָה שֶׁזֶּה יִתְגַּלֶּה יַעֲשֶׂה "שָׁמַיִם חֲדָשִׁים וְהָאָרֶץ חֲדָשָׁה" שֶׁלֹּא יִשְׁלֹט עֲלֵיהֶם קִטְרוּג כְּמוֹ אֵלֶּה שֶׁיֵּשׁ עַתָּה שֶׁנֶאֱמַר בָּהֶם "כִּי שָׁמַיִם כֶּעָשָׁן נִמְלָחוּ וְהָאָרֶץ כַּבֶגֶד תִּבְלֶה", לְפִי שֶׁבַּבְּרִיאָה זֹאת לֹא נִתְקַיֵּם אֱמֶת אֶלָּא בְּסוֹפֵי תֵּיבוֹת שֶׁהוּא בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלֹהִים – ס"ת אֱמֶת. אֲבָל הַבְּרִיאָה שֶׁתִּתְחַדֵּשׁ יִהְיֶה אֱמֶת בְּרֹאשׁ, וְאָז יִהְיֶה "נָכוֹן יִהְיֶה הַר בֵּית יְהוָֹה בְּרֹאשׁ הֶהָרִים", בַּיִּחוּד שֶׁלְּךָ שֶׁיִּהְיֶה מַעֲבִיר כָּל הַקִּלְקוּלִים מִן הָעוֹלָם, מִיָּד יֵאָמֵר בְּךָ 'אֱמֶת אַתָּה הוּא רִאשׁוֹן וְאַתָּה… וּמִבִּלְעָדֶיךָ אֵין לָנוּ מֶלֶךְ גּוֹאֵל עוֹזֵר וּמוֹשִׁיעַ'. הֲרֵי לָאֱמֶת שֶׁלְּךָ אֲנַחְנוּ מְקַוִּים בַּיִּחוּד שֶׁלְּךָ תִּהְיֶה יְשׁוּעָתֵנוּ, "עֶזְרִי מֵעִם יְהוָֹה עוֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ". לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהוָֹה.

    לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהוָֹה. |
    הגב