זמן קצר אחרי פיגוע בשומרון, מאות יהודים נכנסו לקבר יוסף הצדיק שבשכם

ראש מועצת שומרון: מצפים מהממשלה ללמוד מיוסף הצדיק ולאזור עוז וגבורה. לעולם לא נישבר, עם ישראל ינצח. נזכה לגאול את ארץ ישראל ונכה אחת ולתמיד את אויבינו

אמש (אור לחמישי), נכנסו מאות יהודים מכל רחבי הארץ להתפלל בקברו של יוסף הצדיק שבשכם. הייתה זו הכניסה הגדולה ביותר מאז פרצה המלחמה.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן שהיה במקום התייחס גם לפיגוע הקשה שאירע זמן קצר קודם, ואמר: "הגענו לכאן בלילה קשה, אחרי פיגוע קשה, לא רחוק מכאן ביציאה משכם, פיגוע נגד חיילים יקרים שהגנו על בטחון כל עם ישראל, ובהמשך לאירוע הקשה שהיה היום בעזה. הגענו לכאן, להתחבר לדמותו של יוסף הצדיק, צדיק שמעולם לא נשבר, גם ברגעים הכי קשים כשהיה הכי למטה והגיע למלוכה למעלה. אנחנו בזמן קשה לעם ישראל, בו הוא נלחם על קיומו. באנו להתחבר לשורשים, ללמוד מיוסף הצדיק.

"התפללנו כולנו להצלחתם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, בעזה, בצפון, ביהודה ושומרון ובכל מקום. הגענו לכאן כדי להתפלל על חזרתם של אחינו ואחיותינו החטופים בעזה בשלום בעזרת ה', מתוך גבורה ועוצמה. כולנו שולחים יד מחבקת לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון. אנחנו מצפים מהממשלה ללמוד מיוסף הצדיק ולאזור עוז וגבורה. לעולם לא נישבר, עם ישראל ינצח. נזכה לגאול את ארץ ישראל ונכה אחת ולתמיד את אויבינו".

דגן הודה לחיילי חטיבת שומרון, למפקד החטיבה אל"מ שמעון סיסו, לקצין ההגמ"ר ולמתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון שסייעו ואפשרו את הכניסה לשכם ולמתחם הקבר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *