חבל תלייה, צלב קרס והכיתוב "בוגד": תמונות נתניהו בבית ספר בר"ג

המורה, שמלמד בבית הספר "יהל"ם" שבעיר, תלה תמונות של ראש הממשלה המיועד שעליהן מצוירים חבלי תלייה, צלבי קרס וגם הכיתוב "בוגד". חבר מועצת העיר: "טירוף שחייב להיפסק". משרד החינוך: "הנושא בבדיקה". המורה והמנהלת זומנו לבירור אצל שרת החינוך. בליכוד יגישו תלונה במשטרה

מורה בבית הספר היסודי "יהל"ם" תלה תמונות של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כשעליהן מצוירים חבלי תלייה וצלבי קרס, כמו גם הכיתוב "בוגד". הורים זועמים פנו לחבר מועצת העיר משה רווח ודיווחו על הנושא – אך בבית הספר שהדבר נעשה במסגרת תערוכה בנושא הסתה. הליכוד הודיעה כי יגישו תלונה במשטרה.

חבר מועצת העיר, משה רווח, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "צלב קרס וחבל תלייה, זה המסדרון של בית הספר היסודי יהל"ם ברמת גן. הטירוף הזה חייב להיפסק.

"הורים רבים פנו אליי הלילה בדאגה רבה לאחר שהילדים שיתפו במתרחש היום. זו הזוועה של מורה בודד שחשף את ילדינו בגיל יסודי, העשב השוטה הזה מקבל משכורתו ממשרד החינוך.

"פניתי למנהלת אגף החינוך, הגברת רונית פדלון, שנדהמה לנוכח התמונות ועורכת כעת בירור מקיף". ממשרד החינוך נמסר כי "הנושא בבדיקה".

בעקבות הנושא, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הנחתה היום לזמן לבירור מיידי את המורה ומנהלת בית הספר ברמת גן בו נראו תמונתיו של רה"מ לשעבר נתניהו עם צלבי קרס וחבל תלייה: "הסתה ונאצות נגד נבחרי ציבור – לא בבית ספרנו. אנחנו מחויבים לשמור על שיח דמוקרטי מכבד בחברה הישראלית בכללל ובמערכת החינוך בפרט".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *