יולי אדלשטיין במתקפה על גנץ: מהיכן האטימות והזלזול בקדושת השבת?

ביום שישי, חיילי צה"ל ושוטרי מג"ב החרימו כשעתיים לפני שבת, לוחות סולאריים המספקים חשמל לישיבת חומש. הכוחות פגעו במערכת החשמל של הישיבה והשאירו את הישיבה ללא חשמל לשבת

תגובות סוערות במערכת הפוליטית ובימין להחרמת הלוחות הסולאריים והפגיעה במערכת החשמל של ישיבת חומש כשעתיים לפני כניסת השבת.

יו"ר הכנסת לשעבר ויו"ר שדולת 'חומש תחילה', ח"כ יולי אדלשטיין תקף את ההחרמה: "ממש ברגעים אלה שר הביטחון שולח כוחות כדי להחרים לוחות סולאריים בחומש ומשאיר את תלמידי הישיבה באפלה. אני מגנה בתוקף כל פגיעה בהתיישבות היהודית, כמובן, אבל דבר אחד אינו נותן לי מנוח – למה בני גנץ תמיד שולח כוחות רגע לפני שבת? מהיכן האטימות והזלזול הזה בקדושת השבת?".

ח"כ אורית סטרוק תקפה את הממשלה על הההחרמה: "סר הבטחון עסוק ב… חומש!. עזבו אותו מזוטות כמו: התפרעויות בציר אלון, פיגוע ירי ביציאה משכם (+ מחבל שבא לאסוף את הנשק אח"כ), ילד שנהרג בגלל מחדלי המנהל האזרחי מול נהגים פלסטינים. ממש עכשיו גנץ שולח כוחות להחרים לוחות סולאריים בחומש, כדי שלתלמידי הישיבה לא יהיה חשמל בשבת. בע"ה חומש תיבנה ותכונן! בינתיים – אלה המראות ואלה ההוראות, של מי שמציג את עצמו כאיש-מרכז, ובעצם הוא שמאל על מלא- בני גנץ, השותף החדש של סער ואלקין. לי זה כואב".

ח"כ שלמה קרעי: "זה אומנם כואב ומטריף את הדעת, אבל תזכרו שזה זמני ביותר. זרוע הביצוע בממשלה של החבורה הזו שדוחה את הימין ומקרבת את שונאי ישראל, תגדע בקרוב. במקומה נצמיח בעז"ה ממשלה חדשה, שתבטל את חוק הגירוש, תפצה את החלוצים הנפלאים על עגמת הנפש, ותבנה את חומש לתפארת מדינת ישראל".

ח"כ איתמר בן גביר כתב: "בני גנץ, אויב ההתיישבות, יקיר הרשות הפלסטינית, ממשיך לשרת את האינטרסים של ידידו ורעו הטרוריסט אבו מאזן. במקום לעצור את המחבלים שביצעו לינץ' בתושב כוכב השחר הוא שולח חיילים להתנכל ולהתעלל בצדיקים בחומש. אחרי הבחירות נקים בעז"ה ממשלת ימין מלא מלא, ונדאג למתיישבים הגיבורים".

ח"כ קטי שטרית: "בזמן שפורעים ערבים רוגמים באבנים את המתיישבים ביהודה ושומרון, גנץ שולח כוחות לפגוע בישיבת חומש ולהחרים ציוד. אני קוראת לשר הכישלון: תתבייש! הגיע הזמן שתפסיק את ההתנכלויות הבלתי פוסקות וההתעמרות הפושעת וחסרת הרחמים בתלמידי הישיבה בחומש ובהתיישבות", הוסיפה שטרית".

ח"כ אוריאל בוסו שיתף את סרטון ההחרמה וכתב: "רוח ציונית! ממשיכים בנוהל ומורשת השמאל, לקראת שבת מציקים להתיישבות הצעירה. לכל שבת יש מוצאי שבת!".

ח"כ שמחה רוטמן כתב: "שאלתם את עצמכם במה עסוק השותף של גדעון סער ואיילת שקד רגע לפני שבת?, בהתעללות במתיישבי חומש, ובהחרמת הלוחות הסולריים שלהם, כדי שבאחת השבתות החמות בשנה, לא יהיה להם מאוורר. אין גבול לאטימות. בני גנץ תתבייש!".

נזכיר כי ביום שישי, חיילי צה"ל ושוטרי מג"ב החרימו כשעתיים לפני שבת, לוחות סולאריים המספקים חשמל לישיבת חומש. הכוחות פגעו במערכת החשמל של הישיבה והשאירו את הישיבה ללא חשמל לשבת.

שמואל וונדי מנכ"ל הישיבה תקף את ההחרמה: "לצערנו המצב הביטחוני מחמיר, ניסיונות פיגועים, זריקות אבנים, רק לפני כמה שעות לינץ' בתושב סמוך לעלי זהב, ואת כוחות הביטחון מטרידה רק הישיבה בחומש, זה לא נתפס. החל מהרצח של יהודה הי"ד, מתנכלים לישיבה באובססיה, זה פרס לטרור. החרמת חלקים ממערכת החשמל של הישיבה זו עליית מדרגה בפגיעה בחומש, אבל אנחנו לא מתייאשים, לא ישתיקו את קול התורה בחומש".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שי ניצן ובני גנץ אפקורסים רומסים שבת קודש היא תרמוס אותם בקרוב

    בקרוב ממש

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. בסד גנץ ימח שמו וזכרו אמן שמו גימטריה נגיף= 143 בר מינן בנימין בני גנץ=קורונה=367 1 אחותו ואשתו זורקים אבנים  על חיילי צהל חיילי הכיבוש לדבריהם. עפר לפיהם אמן 2 עוזרו מכנה ספרדים פרנקים 3 עוזרו השני מכנה טראמפ אדולף 4  פרשת  מימד 5 גנב 4 מיליון ש.ח לא חוקרים אותו מאתרגים אותו 5 בתור רמטכל סיכן חיילי צהל ואפילו שלח אותם ליהרג העיקר לא לפגוע בערבים "ערבים חפים מפשע" כלשונו המטומטמת. 6 אינו יודע לנאום או להתראיין שוכח ומתבלבל בקלות. 7 יש לכם חברה או עסק למי הייתם נותנים ניהולם לממולח ושנון ביבי או לדביל גאנץ? 8 הוא שותה כדורים

    כן כן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. אמרתי לכם בני גנץ חתיכת דרק. פפפווועעע סמולני נתעב. הוא הוא שהכשיל בעבי. יקח אותך האופך בני גנץ הארור

    לךךךךך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב