ילדים מקריית ספר יידו אבנים לעבר אוטובוסים ברמות – ונתפסו

השעמום בבין הזמנים מזיק ופוגע – ילדים תושבי קרית ספר והוריהם עוכבו לחקירה במשטרה בעקבות מקרה חריג של יידוי אבנים לעבר אוטובוסים חולפים בשכונת רמות בירושלים

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב, תפסו בסוף השבוע, 2 חשודים במעורבות ביידוי אבנים לעבר אוטובוס שחלף ברחוב סולטאן סולימאן במזרח ירושלים.

בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, השוטרים עצרו את החשודים (15,14, תושבי מזרח ירושלים) לאחר שעפ״י החשד יידו אבנים לעבר אוטובוס ברחוב סולטאן סולימאן במזרח ירושלים. כתוצאה מהמעשה, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. החשודים שנעצרו על ידי השוטרים, הועברו לחקירה בתחנת שלם.

במקרה אחר שארע בשכונת רמות בירושלים, בלשי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, תפסו בשעת מעשה 2 חשודים (10, תושבי קרית ספר), ביידוי אבנים לעבר אוטובוסים חולפים בשכונת רמות. כתוצאה מהמעשים, נגרם נזק לאוטובוסים שחלפו במקום. הורי החשודים שנתפסו על ידי בלשי המשטרה זומנו לתחנת המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה ניסיונות של בני נוער באשר הם לפגוע באוטובוסים, בנהגים או בנוסעים. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק, מפרי סדר ומיידי אבנים, בגירים או קטינים, וכן נגד כל מי שינסה לפגוע במשתמשי הדרך, בבטחון הציבור וברכושו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *