כולם מחאו כפיים לבנט חוץ מגדעון סער

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס היום (ראשון) את חברי הממשלה, כמה שעות או ימים לפני שההצעה לפיזור הכנסת תעלה להצבעה בשלוש קריאות. חוץ מגדעון סער כל השרים מחאו לו כפיים

 
blockquote class="twitter-tweet">

שרי הממשלה מוחאים כפיים לרה"מ היוצא בנט בישיבת הממשלה pic.twitter.com/6haxnn8hkM

— חזקי ברוך (@HezkeiB) June 26, 2022


 

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס היום (ראשון) את חברי הממשלה, כמה שעות או ימים לפני שההצעה לפיזור הכנסת תעלה להצבעה בשלוש קריאות. ראש הממשלה הודה לשרים על עבודתם בשנה האחרונה, ובסיום דבריו הם מחאו לו כפיים. למעט השר גדעון סער, כולם מחאו לו כפיים "מבקש ממכם – נצלו כל שעה ודקה שנותרה כדי להאיץ כל מה שאפשר לקראת פיזור הכנסת", אמר והוסיף: "ראיתי כל אחד ממכם עובד במסירות ובמקצועיות למען האזרחים".

"לראשונה מזה שנים הסתיים הקציר בעוטף עזה בצורה שקטה, ללא בלוני תבערה, ללא שרפות וללא רקטות חמאס", אמר בנט בפתח דבריו. "בזמן הקרוב לצערי ישראל תצא למערכת בחירות במהלכן פעולות ממשלה מסוימות לא יתאפשרו. מבקש מהשרים – לנצל כל שעה ודקה שנותרה כדי לנקות שולחן ולהאיץ כל מה שאפשר לקראת פיזור הכנסת. האחריות כלפי האזרחים ממשיכה גם בתקופת בחירות".

"שמח שהיום נצליח להוציא לדרך פרויקטים כמו שיקום ושיפור העיר טבריה, סיוע לדיור לצד"לניקים שהיו איתנו בלבנון, תוכנית להייטק הישראלי ופעולות לקידום פטור מוויזה מארה"ב", הוסיף בנט. "יש יום-יומיים אז תספיקו מה שאפשר. מבקש לנצל את ההזדמנות ולהודות לכם – ראיתי כל אחד ממכם עובד במסירות ובמקצועיות למען אזרחי המדינה. אף פעם לא שמעתי מישהו פה שדואג רק למגזר שלו, אלא לכלל האזרחים".

עוד אמר בנט: "הייתה ממשלה מצוינת שנשענה על קואליציה מורכבת. יש ממשלות ארוכות שנים עם הישגים דלים מאוד, אנחנו ממשלה קצרת שנים עם הישגים אדירים – ממשלה ביחד למען האזרח. זאת קדנציה שתיזכר לטובה. בהצלחה ללפיד בעוד יומיים, מודה לכולם. תודה רבה על השותפות ועל השנה המוצלחת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *