כתבת ידיעות: הקמפיין האגרסיבי והמרגש היה של ילד הסליחות

לדבריה, בתוך השיממון היצירתי, קמפיין הבחירות הכי אפקטיבי עד כה שייך לסרטוני הזהות היהודית של ש״ס

עינב שיף כתבת ׳ידיעות אחרונות׳ מסכמת ובוחרת מי היה הכי עוצמתי ואפקטיבי עד כה מבין הקמפיינים של שלל המפלגות.

לדבריה, בתוך השיממון היצירתי, קמפיין הבחירות הכי אפקטיבי עד כה שייך לסרטוני הזהות היהודית של ש״ס. כמה ימים לפני ראש השנה ראה אור תשדיר פשוט במהותו ומבריק בביצועו, בכיכובו של ילד עם קול פעמונים שסילסל בכישרון את ״אדון הסליחות״, מהפיוטים האהובים בסליחות.

עוד כותבת עינב שיף ב׳ידיעות׳: הסרטון התורן של ש״ס, עדיין בחסות המומנטום של חגי תשרי, משווק את המפלגה בתור שומרת הסף של הזהות היהודית המעודכנת. העריכה הרעיונית היא מלאכת מחשבת של חיבורים: ציונות חילונית עם מסורתיות, שירות בצבא ותקיעת שופר לצד אתגר אינסטגרם לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף. בסרטונים הללו אין הבעת עמדה בנושאים פוליטיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *