לא מצליחים למכור את הרכב יד שניה? נסו את השיטה הבאה

סוחר רכב ממולח חשף שיטה גאונית למכירת רכבים 'יד שניה' במחיר גבוה מהמחירון • הכירו: ה"פיס" שיאפשר לכם למכור פריטים יד שניה בזול – ולקבל הרבה יותר

גם למכור בזול וגם לקבל הרבה יותר מהמחירון? יש דבר כזה. קוראים לזה "הגרלה". והיא מסתברת כשיטה לא רעה בכלל ליצירת השלמת הכנסה תוך ריקון הבית מפריטים ישנים שאינם בשימוש.

ומעשה שהיה כך היה: סוחר רכבי יד שניה ניסה למכור במשך תקופה ממושכת יונדאי גטס מודל 2004. אולם תמונת הרכב לא בדיוק "דיברה" אל הרוכשים הפוטנציאליים. ואם לא זו בלבד, הרי שהמחיר הנדרש עבור הרכב גם היה גבוה משמעותית ממחיר המחירון.

ואם חשבתם שאי-הביקוש יגרור ירידה במחיר, טעיתם בענק. גם במקרה הזה הוכח כי המוח היהודי יודע לייצר "יש מאין" והסוחר הפתיע כאשר פרסם בעשרות קבוצות ברשתות החברתיות את תמונת הרכב לצד הכותרת "הגרלת רכב – יונדאי גטס".

בתמורה ל-50 ש"ח בלבד, סכום שולי במיוחד, מאפשר סוחר הרכב לכל אחד להשתתף בהגרלה על הרכב שעל המדף. לצורך המכירה לא הוקם אתר תדמית וגם לא דף נחיתה או מערכת סליקה כלשהי. "פשוט מעבירים את הכסף בביט או בפייבוקס, שולחים לי הודעה כמה כרטיסים רכשתם ונכנסים להגרלה", הסביר הסוחר שהבהיר כי "הכסף יימשך רק לאחר ההגרלה".

ההגרלה מותנית במינימום 100 משתתפים. מה שמשקף לרכב שווי התחלתי של 5,000 ש"ח בעוד מחיר המחירון לדגם זה הינו כ- 3,500 ש"ח בלבד. כלומר הרכב יימכר בלפחות 43% מעל מחיר המחירון שלו – וכל זה כאשר הרוכש ישלם עבורו בפועל סכום זעום של 50 ש"ח בלבד.

מטבע הדברים אין ביקוש רב מדי להגרלות מהסוג הזה, ולכן סיכויי הזכייה בהגרלה כזו ריאליים במיוחד.

אז אם אתם לא מצליחים למכור את הרכב שלכם יד שניה, נסו את שיטת ההגרלות. היא אגב עשויה לאפשר לכם להגדיל את ההכנסה החודשית באמצעות הגרלות על מגוון פריטים מעניינים שרכשתם בעבר וכבר יצאו מכלל שימוש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *