ליברמן מסית בגסות נגד האברכים: "באים בבוקר, אוכלים סנדויץ שותים קפה והולכים הביתה"

יו"ר ישראל ביתנו שב להשתלח נגד החרדים, ‏ליברמן פתח את הארס שלו על הכוללים ואמר: "מי שאומר שלזה לימודי קודש זה לימודי בטלה. רוב הכסף הולך לכל מיני כוללים. יושבים שם אנשים מגיל 29 עד הפנסיה

יו"ר ישראל ביתנו שב להשתלח נגד החרדים, ‏ליברמן פתח את הארס שלו על הכוללים ואמר: "מי שאומר שלזה לימודי קודש זה לימודי בטלה. רוב הכסף הולך לכל מיני כוללים. יושבים שם אנשים מגיל 29 עד הפנסיה. באים בבוקר אוכלים סנדויץ שותים קפה. מדברים פוליטיקה. מדפדפים כמה ספרים. אוכלים צהריים והולכים הביתה. יש 62 אלף אנשים כאלה ואין סיבה למממן אותם."

ליברמן מעריך בתשובה לשמואל בן צבי שניר אורבך יתמוך בגזירות שלו נגד עולם התורה ומציע שוחד למוסדות הציונות הדתית.

חבר הכנסת מאיר פרוש על דברי ההסתה של ליברמן: "איווט מדבר כמו שיכור. במקום לדבר נגד בתי הספר הערבים בישראל שמלמדים בהם לימודי ליב"ה של אש"ף ובתוכם כאלה שמחנכים גם נגד המדינה, הוא מנסה לסגור דווקא את בתי הספר של החרדים. ליברמן תזכור, אין נאמנות, אין אזרחות !

יו"ר מפלגת נעם ח״כ אבי מעוז (הציונות הדתית) בתגובה להשתלחות של השר ליברמן כלפי החרדים:

"דבריו של השר ליברמן הם דברי הסתה אנטישמיים בנוסח 'הכה את החרדים, והצל את ליברמן'. ניר, איך אתה יכול לשבת איתו באותה ממשלה?"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זו אסטרטגיה מכוונת שנאה נגד החרדים להקטין כוח הימין בבחירות הקרובות

    ממשלת השמאל הכושלת מתפרקת וכל העם ראה את הצביעות והשקרים של השמאל חוסר טוהר המידות כשלפיד עסוק במינוי קרובי משפ' לתפקידים. משמש חילופי כשביקר את גנץ על כך. נרווגי ממשלה מנופחת מעל 18 שרים שהבטיח. ומליארדים אתנן למפלגות הערביות. כשרוב העם סבור שהממשלה נשענת על תומכי טרור וזה מובא בערוץ של השמאל. ושלא לדבר על הנוכלים בנט ושקד וניר אורבעך ומתן כהנא שמפירים בבוטות את כל ההבטחות שנתנו לתומכיהם.
    זאת מלבד קריסת התיקים נגד נתניהו שנועדו להפיכה שלטונית וגורמים לציבור לראות את גודל השחיתות.
    וככל שהסקרים מנבאים השיגים לימין יצוצו עמוס שוקננים וליברמנים ועוד חברים מהתקשורת בהסתה נגד הימין/דתים/חרדים כדי לשמור על חלק הבוחרים שמתכנן לערוק חזרה לימין. אבל בלבו הושפע מהרעל בכוונת מכוון המטופטף שנים לשנאת הדת. שלמרות הכול יעדיף את שנאת הדת על פני השחיתות והצביעות של השמאל ולא יתן את קולו לימין.
    לכן ככל שיתקרב מועד הבחירות או הסקרים שיחמיאו לימין. נמצא תחקיר על בן גביר לגמד את הצלחתו בסקרים. וליברמן העצלן כשר האוצר לבוא לישיבות קרונה של חיים ומות יידבר על בטלה של מיטב המתמידים בדור. שמוותרים על משכורות ומנעמי החיים ועוסקים בלימוד תורה מתוך הדחק
    ועוד סדרה מתוכננת של הסתה קבועה כלפני כל בחירות נגד החרדים.
    אגב הטקטיקה הזו הייתה נהוגה אצל סטאלין להסית את הציבור נגד המערב או ליצור אנטישמיות ככסות למחדלים ולביצור השלטון.
    והדרך להילחם ולהשיב מלחמה היא לחשוף את המניע לכל ההסתה הזו

    איש |
    הגב