למרות שחוסן: מוות ראשון מאומיקרון בישראל

חולה קורונה בשנות ה-70 לחייו שאומת לאומיקרון בריצוף גנטי, נפטר אתמול בבית החולים סורוקה. החולה סבל ממחלות רקע וחוסן פעמיים בלבד, כאשר עברו יותר מ-6 חודשים מהחיסון השני שקיבל

מקרה מוות ראשון מאומיקרון בישראל: חולה קורונה בן 75, שסבל ממחלות רקע, נפטר אתמול בבית החולים סורוקה. הוא חוסן פעמיים בלבד ועברה יותר מחצי שנה מאז החיסון השני.

הקבינט מתכנס בדקות אלו לדון בהגבלות. בנט אמר בקבינט: "המטרה שלנו היא לאפשר למדינת ישראל לצלוח את האומיקרון. החדשות הרעות הן שהאומיקרון בישראל מתקדם בדיוק לפי הציפיות והערכות שלנו. אנחנו בהכפלה של המאומתים", אמר.

ראש הממשלה שואל את משרד הבריאות מתי ינתן חיסון רביעי, אלרועי פרייס משיבה: ״מחכים למחקר של שיבא. מחר זה מתחיל״, בנט נוזף בתגובה: ״אנחנו מאבדים זמן יקר. המחקר לחיסון רביעי נדחה שוב ושוב, זה היה צריך להתחיל מזמן. לא יאמן שאנחנו עושים הגבלות בכ״כ הרבה כסף ואת הנתיב הקריטי מעכבים״.

‏מסתמן כי ההגבלות שיאושרו בקבינט –  תו ירוק בחנויות וקניונים, כניסה חופשית לקניון וכניסה לחנויות לא חיוניות-הצגת תו ירוק. חינוך: ערים אדומות-כיתות א' עד יב כיתה למידה פרונטלית אם יש בה 70% מחוסנים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פייק כותרת! הוא מת ממחלות רקע קשות!

    החולה מת ממחלות רקע קשות ובכל אופן הכותרת היא "למרות שחוסן" מה אתם מתנגדי חיסונים הזויים?

    ליטאי |
    הגב