למרות שח"כ רוטמן השתתף בדיון – ח"כ אלהרר תקפה: "לא טורח להגיע"

אלהרר האשימה ולעגה לרוטמן על כך שהוא לא השתתף היום בדיונים בוועדת חוקה – דבר שאינו נכון היות ורוטמן היה ואף ניהל את הדיון

שרת האנרגיה לשעבר חברת הכנסת קארין אלהרר מיש עתיד פרסמה הערב ציוץ מסולף בטוויטר שלה נגד יושב ראש ועדת חוקה חבר הכנסת שמחה רוטמן.

אלהרר האשימה ולעגה לרוטמן על כך שהוא לא השתתף היום בדיונים בוועדת חוקה – דבר שאינו נכון היות ורוטמן היה ואף ניהל את הדיון.

"הקרקס של רוטמן ממשיך. קובע דיון בוועדת החוקה ביום א׳ ולא טורח להגיע. אולי גם לכאן אתה מתכנן לשלוח את פורום קהלת שיחליף אותך?", כתבה אלהרר בעוקצנות.

איש התקשורת אברהם גרינצייג הגיב לה: "צפיתי היום בח"כ רוטמן במשך שעה ארוכה מנהל ביד רמה את דיוני הועדה בערוץ הכנסת. יש מצב שעבדו עלינו בערוץ וזה היה בעצם מתחזה?".

חבר הכנסת שמחה רוטמן הגיב לדברים שכתב גרינצייג: "אל תפריע לפייק של האופוזיציה בבקשה".

אלהרר שחטפה עשרות תגובות נגדה שהסבירו לה שהיא טועה, כתבה: "רוטמן למה שלא תספר לכולם על מה אני מדברת? קבעת דיון לענין הסתייגויות לחוק יסוד הכנסת (נורווגים)ֶ על פי יומנך. למרות זאת נסעת לכנס ונתת לח״כ סעדה לנהל את הדיון".

גולש בשם אורי מילר הגיב לה: "בנסיון עלוב לכסות על הפדיחה שלך את רק עושה את המצב גרוע בהרבה.
הציוץ המקורי שלך צויץ לאחר הדיון שארך כל הבוקר בנושא חוק יסוד השפיטה. מהדיון הזה, שמחה לא התחמק והיה עד לדקות האחרונות שלו. דיון נוסף בחוק הנורווגי, נקבע לועדת חוקה, אבל לא לשמחה שמראש בלוז נקבע שצריך לנסוע למקום אחר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *