מארגנים חופשה משפחתית? הליוס סוויטות יוקרה

מוזמנים להכיר את מתחם הנופש המרהיב הליוס. מתחם יוקרתי שיושב ביישוב הקהילתי חד נס שברמת הגולן

לא תמיד פשוט לארגן חופשה משפחתית. תמיד יש את המשפחה שלא מתאים לה שום תאריך, את המשפחה שלא מוכנה להתפשר, את המשפחה שחייבת פרטיות וכדומה. מזדהים? ובכן יציאה לחופשה עם כמה משפחות לא צריכה להיות מורכבת. ברגע שמוצאים יעד מנצח, כבר מדובר ב80% הצלחה.

מחפשים מתחם נופש שניתן לסגור רק עבור המשפחה המורחבת/קבוצת החברים הפרטית שלכם? מחפשים מתחם נופש שכולל מרחב משותף מושקע, לצד יחידת אירוח פרטית שמאפשרת לקחת הפוגה מההמולה? רוצים לארגן ביחד עם כל המשפחות ארוחה גדולה לצד הנוחות שרגילים לה מהבית? מחפשים בריכה מפנקת לצד אטרקציות משלימות? תכירו את הליוס – מתחם עם 5 צימרים למשפחות !

נופש עם האחים והאחיינים או עם כמה זוגות חברים

מוזמנים להכיר את מתחם הנופש המרהיב הליוס. מתחם יוקרתי שיושב ביישוב הקהילתי חד נס שברמת הגולן. מעבר למיקום המנצח שיושב לצד שלל מעיינות מוצלים, ומעבר לעובדה שמהישוב עצמו נשקפת הכנרת בשיא יופייה, גם מדובר במתחם אירוח מושלם עבור 5 משפחות. שנרחיב?!

ראשית נציין שבמקום 4 סוויטות מפנקות + קרוואן יוקרתי, כאשר כל יחידה מותאמת לזוג + 3 ילדים. מכאן שאם חושבים להגיע עם ההורים, האחים והאחיינים, או עם כמה זוגות חברים, בהחלט מדובר ביעד מושלם, בו כל תא משפחתי משיג פרטיות מלאה לצד מרחב משותף שמזמן אינטראקציה מהנה.

יורט יוקרתי עם נגיעה כפרית – הצצה פנימה

כל יורט יוקרתי מציע עיצוב כפרי מודרני לצד אווירה נינוחה. במקום חדר רחצה מרווח ומעוצב, ג'קוזי חיצוני, גינה פרטית מטופחת ושולחן גינה סביבו כיף גדול להתחיל את הבוקר לצד ארוחה כפרית וציוץ הציפורים.

מעבר לכך, הסוויטה עצמה יוקרתית ומרשימה. בין היתר תמצאו בה מיטת קינג סייז, סדינים מכותנה מצרית, מכונת אספרסו וכמובן שגם טלוויזיה, מזגן, אינטרנט אלחוטי ועוד.

מרחב משותף – בריכה מטבח חיצוני ועוד

מה מבחינת המרחב המשותף? אושר צרוף! בסמיכות לסוויטה המרשימה וממש מעבר לגינה הפרטית, מחכם לכם מתחם משותף רחב ידיים. במתחם תמצאו בריכה גדולה ומקורה (בחורף היא גם מחוממת) שכוללת מפל ואורות אווירה, שלל פינות ישיבה מזמינות, עמדת מנגל גדולה ונוחה לתפעול, מטבח חוץ נעים ומאובזר בו תמצאו את כל כלי הבישול שרק ניתן לחשוב עליהם, שולחנות אוכל ואפילו כדורסל בריכה, שולחן כדורגל ומרחבים עבור הילדים.

ממש רוצים להתפנק? דברו עם עינב, המארח האולטימטיבי, ותסגרו דרכו שף פרטי, טיולי ג'יפים מדהימים ומגוון טיפולי ספא.

מהרו לסגור הזמנה!

אז אם גם אתם בימים אלו רוצים לארגן חופשה של 5 משפחות, מכוונים לסטנדרט גבוה, חשוב לכם עיצוב מרשים ורף ניקיון גבוה, רוצים לסגור את מתחם הנופש רק עבורכם, מבקשים להתפנק עם בריכה גדולה לצד ג'קוזי פרטי ובאופן כללי מחפשים יעד מיוחד בו השקט והעוצמה של הטבע ניבטים מכל עבר, רק נותר למהר לסגור הזמנה ב"הליוס סוויטות יוקרה בטבע".

מוזמנים להתרשם מהביקורות המשבחות, לקבל פרטים נוספים ולהצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים.

מיקום במפות לחץ כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *