דאגה בב"ב: למחבל שדקר את החרדי יש היתר עבודה בישראל

שתו יעל, שאמרה כי בעלה היה בדרכו לבית הכנסת שבו הוא מתפלל כבר 15 שנה, הוסיפה: "קיבלתי בבוקר טלפון ממד"א שכנראה בעלי נפגע. הנעתי לחדר ההלם בבית החולים, ואין לתאר את מה שראיתי.

הפיגוע בבני ברק: ‏הפלסטיני שנעצר, בן 33, תושב העיירה עינאבוס ליד שכם, החזיק בהיתר חיפוש עבודה בישראל. הוא נתפס בפתח תקווה. אין לו רקע ביטחוני קודם. בשב"כ עדיין לא מגדירים את האירוע כחשד לפיגוע.

תושבי בני ברק אמרו למקור ראשון כי הכתובת הייתה על הקיר. למרות הפיגוע הרצחני בחודש מרץ בו שוהה בלתי חוקי רצח חמישה בני אדם – עיר החרדית מועסקים פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים רבים.

הנדקר, יצחק דהן מבני ברק, אמר אתמול כי הוא משוכנע שהרקע היה לאומני. דהן שחזר כי סמוך לשעה 05:00 הוא הבחין באדם שירד מהגשר של גבעת שמואל עם שקית בידו, וכשהסתכל עליו הכניס את היד לשקית – וכעבור כמה שניות הוציא חפץ כלשהו וחבט בראשו פעמיים או שלוש לפני שנעלם.

אשתו יעל, שאמרה כי בעלה היה בדרכו לבית הכנסת שבו הוא מתפלל כבר 15 שנה, הוסיפה: "קיבלתי בבוקר טלפון ממד"א שכנראה בעלי נפגע. הנעתי לחדר ההלם בבית החולים, ואין לתאר את מה שראיתי. זה באמת נורא ואיום. כולו היה מלא דם, כל הבגדים, כל הגוף שלו. לאט לאט התחיל להתייצב המצב". גם היא סברה שהרקע לאומני, עוד לפני מעצר החשוד: "זה ברור כשמש, אין צל של ספק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *