נהרס בית המחבל שרצח את הבחור ישי גרטנר הי"ד לפני שלושה חודשים

כוחות משטרה, מג"ב וצה"ל נכנסו הבוקר למחנה הפליטים שועאפט על־מנת להרוס את בית המחבל שביצע את הפיגוע בצומת מסמיה בערש"ק פרשת תרומה

הבוקר (חמישי) נכנסו מאות שוטרים, לוחמי מג"ב וכוח צה"ל למחנה הפליטים שועפאט על־מנת להרוס את דירתו של המחבל פאדי ג׳מג׳ום, שביצע את פיגוע הירי הרצחני בצומת ראם (מסמיה) ביום שישי ז' אדר א' האחרון.

בפיגוע נרצחו שני יהודים ואחד מהם הוא בחור הישיבה מקריית מלאכי, הק' ישי גרטנר הי"ד. ארבעה אחרים נפצעו בדרגות פציעה שונות. המחבל חוסל בתוך זמן קצר על ידי חייל במילואים שעבר במקום.

יומיים לאחר הפיגוע, אטמו כוחות הביטחון את בית המחבל לקראת הריסתו ופינו אותו מיושביו. בשבועות שלאחר הפיגוע, עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים את אחיו של המחבל, ובתום חקירתו במשטרה הוגש נגדו כתב אישום, בין היתר, לאחר שהתברר כי העביר לאחיו את האקדח שרכש והחזיק שלא כחוק ושימש לביצוע הפיגוע.

כחלק מפעולות משלימות המבוצעות נגד מחבלים ובהתאם לתקנות ההגנה (שעת חירום), נחתם בתקופה האחרונה צו של אלוף פיקוד העורף להריסת בית המחבל שהתגורר עם משפחתו במחנה הפליטים שועפאט שבצפון ירושלים. כאמור, כוחות גדולים נכנסו הבוקר למחנה והרסו את דירת המחבל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הבית של המחבל שווה ערך לחיים של שני חיילי צה"ל יקרים?

    הבית של המחבל שווה ערך לחיים של שני חיילי צה"ל יקרים? בושה שזו המדיניות העלובה של מדינת ישראל

    אזרח פשוט |
    הגב