עוד תמונות לקמפיין: לפיד פתח את שנת הלימודים ברחובות

ראש הממשלה יאיר לפיד פתח היום (ה'), את שנת הלימודים תשפ"ג, בבית הספר היסודי "ניצני המדע" ברחובות, עם שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, ראש העיר רחובות רחמים מלול ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד

ראש הממשלה יאיר לפיד פתח היום (ה'), את שנת הלימודים תשפ"ג, בבית הספר היסודי "ניצני המדע" ברחובות, עם שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, ראש העיר רחובות רחמים מלול ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד.

ראש הממשלה ושרת החינוך התקבלו על ידי תלמידי כיתה א', ברחבת בית הספר לצלילי השיר "הללויה" ובירכו את התלמידים לשנת לימודים מוצלחת ומעשירה. לאחר מכן, רה"מ לפיד ושרת החינוך הצטרפו לשיעור הראשון של תלמידי כיתה א'.

ראש הממשלה יאיר לפיד אמר: "יש משהו שאתם ממש טובים בו, ואתם עוד לא יודעים עליו. זה כל הרעיון בבית ספר – שיש לכם משהו שאתם עם הזמן תגלו שאתם ממש טובים בו. שיש לכם איזור מצוינות שאתם עוד לא מכירים, ופה בבית הספר אתם תכירו אותו, כי יהיו אנשים שיעבדו איתכם ביחד ויעזרו לכם להבין במה אתם הכי טובים. כל אחד מכם יהיה טוב במשהו אחר. לכל אחד מכם יש איזור מצוינות אחר. אבל כל האנשים סביבכם, כל המורים שלכם – נמצאים בשביל לעזור לכם לגלות את המקום הזה.

אנחנו מאמינים בכם, ואנחנו מאמינים שאתם חכמים וטובים ושאם ייתנו לכם את הדרך ויראו לכם איך לחפש – אתם תמצאו את הדבר שאתם הכי טובים בו".

לסיום, פנה ראש הממשלה למורות ולמורים ואמר: "בימים ובשבועות האחרונים, היה תהליך מתיש שבו דיברו עליכם כל הזמן במונחים של "רווח והפסד". הכניסו אתכם לשורת הרווח וההפסד. אז אם כבר אנחנו רוצים לדבר במונחים של רווח והפסד, יש דבר אחד שכל מדינה לא יכולה להרשות לעצמה, יש שורה אחת של הפסד שאף מדינה לא רוצה להיכנס אליו. הדבר הכי יקר והכי בזבזני שיכול להיות במדינה זו בורות, והדבר הכי רווחי שיכול להיות למדינה זו השכלה וילדים שלומדים. אז בכל דרך שנבחן את זה, אתם, המורות והמורים – שורת הרווח הכי גדולה שיכולה להיות למדינה הזאת.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אוי ואבוי האנאלפאבית לפיד הטמא והחלול ידביק ילדי ישראל ויהפכו לפאראזיטים סמולניך

    לפיד אתה דפקט מהלך

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב