עיניים דומעות תרופות סבתא • מדריך מיוחד

אם אתם תמיד נראים כאילו זה עתה בכיתם או שתמיד שואלים אתכם האם לפני רגע חתכתם בצל, הרי שהשורות הבאות מיועדות במיוחד עבורכם ותוכלו להבין מדוע במקרה של עיניים דומעות תרופות סבתא הן פתרון נהדר

אם אתם תמיד נראים כאילו זה עתה בכיתם או שתמיד שואלים אתכם האם לפני רגע חתכתם בצל, הרי שהשורות הבאות מיועדות במיוחד עבורכם ותוכלו להבין מדוע במקרה של עיניים דומעות תרופות סבתא הן פתרון נהדר.

עיניים דומעות ("דמעת") הן תופעה די שכיחה באוכלוסייה והן פוגעות רבות באיכות החיים אצל מי שסובל מכך, עד הצורך לקבל טיפול. ישנם כמה טיפולים קונבנציונליים שיכולים לעזור, אך חשוב להכיר גם גישה נוספת ומקבילה שיכולה לסייע, כאמור, תרופות סבתא. הנה הרחבה בנושא זה.

עיניים דומעות – מדוע זה קורה?

עוד לפני שנסביר לכם מדוע במקרה של עיניים דומעות תרופות סבתא הן פתרון נפלא, נתחיל בהסבר לגבי למה נגרמת התופעה. ובכן, לדמעות מגוון תפקידים פיזיולוגיים, ביניהם שמירה על לחות העין, מניעת חיכוך, פינוי חלקיקים ופתוגנים מפני שטח העין ועוד.

ברוב הזמן נוזל הדמעות, שמיוצר בשק הדמעות, זורם לכיוון העין ומתפנה באמצעות פתח ניקוז מיוחד. עיניים דומעות הינן תוצאה של ייצור מוגבר של דמעות ו/או חסימה בניקוז.

הדבר מתרחש באופן טבעי כאשר אנו בוכים אך כמו כן גם במצבים אחרים, ביניהם חשיפה לחומרים מגרים (כמו בצל), דלקת הלחמית, בלפריטיס (דלקת העפעפיים), חדירה של גוף זר לעין, עיניים יבשות (שגורמות לחיכוך והפרשת דמעות), אלרגיות, נטילת תרופות מסוימות, מבנה צר של תעלת ניקוז הדמעות (נפוץ אצל תינוקות) ואפילו בתור תסמין של מצבים מסוכנים ביותר לראייה, כגון גלאוקומה סגורת זווית, מה שמתבטא גם בתסמינים נלווים כגון ירידה בראייה, כאבים בעיניים, בחילות, עיניים אדומות ועוד.

תרופות סבתא לעיניים בהשוואה לטיפול הרפואי-קונבנציונלי

הטיפול הרפואי-קונבנציונלי מטפל בבעיית עיניים דומעות על ידי שימוש בתרופות או אמצעים כירורגיים. התרופות כוללות תכשירים אנטי-ויראליים, אנטיביוטיקות, אנטי-היסטימינים ועוד, וזאת בהתאם לממצאים שגורמים לעודף הדמעות. כאשר מדובר בחסימה של צינור ניקוז הדמעות, ניתן להשתמש בהזרקת בוטוקס או ניתוחים.

הבעיה עם כל הטיפולים הללו היא שהם אגרסיביים מאוד, עם שלל תופעות לוואי וסיכונים, מה שגם שחלקם אינם מצליחים לטפל בבעיה מן השורש ולפתור אותה לחלוטין. מסיבות אלו, תרופות סבתא לעיניים הפכו לדבר שרבים מחפשים.

כאשר סובלים מתופעת עיניים דומעות תרופות סבתא מהוות פתרון יעיל אשר מתבסס על חומרים טבעיים, כך שאין שום תופעות לוואי וסיבוכים.

יתרה מכך, תרופות סבתא מתאימות לבני כל הגילאים והן גם לא מתנגשות עם הטיפול הרפואי, במידה ובכל זאת בוחרים לקבל גם אותו. אם אתם סובלים מבעיית עיניים דומעות תרופות סבתא יכולות לשמש גם בתור פעולה קבועה לא רק לשם העלמת התסמינים, אלא גם לשם מניעת הסיכויים שהבעיה תחזור בעתיד.

עיניים דומעות טיפול – הכירו את הרפואה הסינית למחלות עיניים

במקרה של עיניים דומעות תרופות סבתא כבודן במקומן מונח, הן עובדות ונחשבות למאוד יעילות. יחד עם זאת, כדאי לכם לדעת כי נגד עיניים דומעות טיפול נוסף יכול גם כן לעזור לכם מאוד – רפואה סינית למחלות עיניים. גם טיפול זה נחשב לטבעי לחלוטין, הוא אינו כולל שימוש בכימיקלים ותופעות לוואי למיניהן והוא מתאים לבני כל הגילאים והמצבים הרפואיים הקיימים.

מלבד טיפול נגד עיניים דומעות, הרפואה הסינית למחלות עיניים יכולה לטפל בהצלחה ולמנוע את ההתדרדרות של מחלות עיניים הרבה יותר חמורות דוגמת גלאוקומה ולהציל את הראייה. הרפואה הסינית למחלות עיניים כוללת כמה סוגי טיפולים מרכזיים – דיקור סיני, צריכה של צמחי מרפא וגם המלצות תזונתיות – כל אלו מאפשרים לגוף לחזור לאיזון ומטפלים בכל הגורמים לבעיות.

כל טיפולי הרפואה הסינית למחלות עיניים ניתנים בהתאמה אישית לכל מטופל והם גם אינם מתנגשים עם הטיפול הרפואי שבוחרים לקבל וגם לא עם תרופות הסבתא. אז אם אתם סובלים מבעיית עיניים דומעות תרופות סבתא בשילוב טיפולים נוספים, בהחלט יכולים לעזור לכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *