בהיקף ענק: עובדת איחוד הצלה נעצרה בחשד להונאה ומעילה בכספי העמותה

לאחר שבאיחוד הצלה עלה חשד למעילה בכספי העמותה, פתחה המשטרה בחקירה ועצרה חשודה בחשד למעילה במאות אלפי שקלים באמצעות דיווחים כוזבים

בחודשים האחרונים התקבלה במשטרה תלונה של הנהלת עמותת 'איחוד הצלה', לפיה קיים חשד להונאה ומעילה בכספי העמותה. זאת בעקבות בדיקת עומק שהתקיימה בארגון. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים. אתמול (שני) עצרה המשטרה חשודה בחשד להונאה ומעילה בכספי ארגון איחוד הצלה, שם עבדה במסגרת תכנית שיקום אסירים. היא חשודה כי השיגה במרמה מאות אלפי שקלים באמצעות דיווחים כוזבים על תאונות דרכים עם רכבי העמותה – תאונות שלא התרחשו מעולם.

מחקירת המשטרה עולה כי אחת העובדות בעמותה ששולבה בתפקיד בתחום התחבורה בארגון, ביצעה מעשי מרמה והונאה ומעלה בכספי העמותה. יצויין כי העובדת נקלטה באיחוד הצלה במסגרת תכנית שיקום אסירים (לאחר שסיימה לרצות את עונשה על עבירה אחרת). על־פי החשד, אותה עובדת ביצעה מעילה בהיקף של מאות אלפי שקלים, באמצעות הגשת חשבוניות מזויפות של מוסכים שונים ברחבי הארץ. המעילה בוצעה באמצעות דיווח על תאונות דרכים פיקטיביות עם רכבי העמותה. תאונות שלא התרחשו מעולם, ובעקבותיהם, נזקים פיקטיביים שנגרמו לאזרחים בעקבותיהם. החשד הוא שהכספים שהושגו במרמה באופן זה, הועברו לקרובי משפחתה או אליה ישירות, וכן לבתי עסק ונותני שירותים שונים.

בתום פעולות חקירה מגוונות הפכה אתמול החקירה לגלויה, כשבלשי ימ״ר ירושלים עצרו את החשודה בביתה. היא הועברה לחקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים בחשד לקבלת דבר במרמה, גניבה ממעביד, זיוף, קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועוד. לבקשת המשטרה, הוארך מעצרה בבית משפט השלום בירושלים, בנוסף נעצרה גם אחות של החשודה, שחשודה כי קיבלה שלא כדין כספים בסכומים גבוהים, כחלק ממעשה ההונאה והמעילה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מרגיזזזזזזזז

    למי יש זמן לבצע את הבקרות הללו. תמיד אוכלים אותה בסוף. לא משנה כמה בקרה אתה יוצר, בא מישהו ועוקף אותך.
    לנו יש אר*****פ – הצילה אותנו כמה פעמים טובות.

    מנהל סיכונים |
    הגב