צלפים על הגגות והרוגים: הפת"ח מנסה לדכא את החמושים בשכם

ברחוב הפלסטיני קראו לכל התושבים לסגור היום (שלישי) בשעה 15:00 את הכבישים בשכם ולשרוף צמיגים במחאה על מעצרו של מוסעב אשתייה

האירועים בשכם: הממשלה הפלסטינית קוראת לציבור הפלסטיני "לנהוג בשיקול דעת ולא להיגרר אחר ניסיונותיה של ישראל לזרוע מלחמת-אחים בין הפלסטינים", כך נכתב בהודעה רשמית שפרסמה רמאללה לפני זמן קצר.

עוד נאמר בהודעה, כי הממשלה הפלסטינית קוראת לציבור לשמור על החוק והסדר ולדבוק באחדות הפלסטינית, וזאת לנוכח ארועי הדמים בשכם ועל רקע "המשך מדיניותה הגזענית של ישראל". הממשלה הפלסטינית אף פרסמה הודעת ניחומים על מותו של פיראס יעיש היום בשכם, והכריזה על פתיחת חקירה בעניין זה מטעם התביעה הכללית .

ברחוב הפלסטיני קראו לכל התושבים לסגור היום (שלישי) בשעה 15:00 את הכבישים בשכם ולשרוף צמיגים במחאה על מעצרו של מוסעב אשתייה.

ברשות הפלסטינית מנסים להשתלט על השטח ולהביא לסיום של המחאות. ברשות חוששים שההשתלטות של תאי הטרור על ג'נין ואובדן המשילות שם יפשטו גם בשכם.

אשתייה, שנעצר הלילה הוא איש הזרוע הצבאית של חמאס, תושב הכפר סאלם שבאזור שכם. קרובי משפחתו מזוהים עם הפת"ח, והוא עצמו מחובר לקבוצה של אנשי פת"ח במקור שגויסו לחמאס ובעיקר לג'יהאד האסלאמי. מעצרו הגיע בשל בקשת ישראל מהרשות לרסן את החמאס לאור התגברות גל הטרור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *