צפו: כך קצין משטרה מנסה לסלק את ריקלין מלשדר מול בית לפיד

בעקבות עתירת מפלגת 'יש עתיד' לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה להגדיר את ערוץ 'עכשיו 14' כ"גוף פעיל בבחירות", העביר המגיש שמעון ריקלין את תוכניתו באופן חד פעמי ממודיעין אל מול ביתו של רה"מ לפיד בתל אביב כאות מחאה.

ריקלין, שפרסם על העברת השידור למול ביתו של לפיד מבעוד מועד, קרא בהמשך לעוקביו ברשתות שלא להגיע לעמדת השידור למרות הביקוש הרב, זאת בטענה שהמשטרה מנצלת זאת לומר שזו מחאה ולכן רוצים להזיז את עמדת השידור מהמקום.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה ריקלין בדין ודברים עם קצין המשטרה שהגיע למקום וביקש ממנו להתפנות: "אני עושה את העבודה שלי, אנחנו מדינה דמוקרטית", אמר ריקלין לשוטר שטען לכאורה כי מתבצעת מחאה במקום אליה קרא ריקלין להגיע בציות שנמחק: "אני רוצה לשדר, אני עיתונאי אני לא עושה מחאה. אתה פה כי קיבלת הוראות פוליטיות", הוסיף ריקלין.

ממשטרת ישראל נמסר: "העיתונאי פרסם פוסט שקרא לאזרחים להגיע לעמדת השידור אותה מיקם סמוך לבית ראש הממשלה, בניגוד להנחיות הנוגעות למחאה מול ביתו הפרטי של עובד ציבור ונבחר ציבור. לאחר שהובהר כי הפוסט הקורא להגיע לעמדת השידור לצורך מחאה נמחק, נותר העיתונאי במקום".

מארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל נמסר כי הוא: "דוחה ומוחה על התנהלות המשטרה מול מגיש ערוץ 14 @Riklin10 בשידור הערוץ הערב. שידור במקום ציבורי, בקרבת ביתו של איש ציבור איננו פרובוקציה, אלא זכות יסוד. על המשטרה לשמור על זכותם של כלי התקשורת לדווח ולא להצר את צעדיהם".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הכלבלבים של בר-לב

    כלבלביו והפודלים של בר – לב האיש הזה גורם לאנשים להקיא בושה שיש מוג לב כזה אנטיפט במשטרה ללא קשר לימין או שמאל בכלל הבן אדם אשכרה מתנהג כמו דיקטטור מהתקופות הכי אפלות בהיסטוריה

    צחי |
    הגב