קטע נדיר ממרן הגר"ח קנייבסקי נחשף

בישיבת עטרת שלמה חשפו את קטעי הווידאו הגנוזים ממרן שר התורה זצ"ל. חלק מהסרטונים עשויים לעורר סערה, באשר לשאלות הרגישות שעד כה לא הייתה ידועה בהן דעתו של מרן שר התורה. צפו:

עם ישראל טרם התאושש מהאבל הכבד בהסתלקותו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל. בימים אלו בישיבת 'עטרת שלמה' חושפים לציבור קטעי וידיאו נדירים שעד כה נשמרו בארכיון מיוחד ורובם לא נחשפו מעולם.

החומרים המרכיבים סרט מלא עומדים על אורך של כשעה ורבע – שרשרת של קטעי וידאו נדירים של מרן שר התורה ברגעים מעוררי געגוע. התיעודים צולמו במשך עשרות שנים על ידי ישיבת 'עטרת שלמה' אשר מרן שר התורה קירב את ראשיה ותלמדיה, ויצא מגדרו כדי לסייע.

בתיעודים ההיסטוריים ישנם גם קטעים מתוך שיחות נדירות ואישיות של ראש הישיבה הגרש"ב סורוצקין שליט"א עם מרן שר התורה זצ"ל. במקרים רבים הציג הגרש"ב סורוצקין שאלות נדירות לפני מרן שר התורה, שאלות אשר נשאלו על ידי יהודי ארצות הברית שניצלו את קרבתם לראש ישיבת עטרת שלמה, והעבירו דרכו את השאלות לשר התורה.

בסרטון שלפניכם, מבשר ראש ישיבת עטרת שלמה יחד עם רבה של מודיעין עילית הגאון רבי מאיר קסלר למרן שר התורה על רצונו של הנגיד לקרוא את שמו של בית המדרש הענקי שנבנה בעיר על שמה של הרבנית אשת חבר בת שבע קנייבסקי ע"ה צפו בתשובתו של מרן זצ"ל. צפו כיצד הגיב מרן לבשורה, ומה השיב לשאלה האם יבוא לחנוכת הבית?

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *