רב האוטונומיה היהודית שבדרום רוסיה בירך את המוסלמים לרגל יום אידם

המוסלמים שמתגוררים ברפובליקות המוסלמיות ברוסיה מציינים השבוע את חג הקרבן. כך גם באוטונומיה היהודית בירובידז'אן. רבה של בירובידז'אן הגיע לברך את אנשי הדת המקומיים

לכבוד החגא 'קורבן ביירם' (חג הקרבן) שמציינים בימים אלה המוסלמים ברפובליקות המוסלמיות ברוסיה, נערכו טקסים מרכזיים במרכזים השונים שלהם, אליהם הוזמנו גם, להבדיל, רבני הערים העומדים בקשרים טובים במשך כל השנה עם כל אנשי הדתות השונים, ובכך גורמים לקידוש שם שמים בהופעתם ובמסרים שהם מעבירים לציבור.

גם באוטונומיה היהודית בירובידז'אן בה מתגוררים אלפי מוסלמים, הוזמן השבוע רב העיר השליח, הרב אפרים קולפק יחד עם נציגי ממשל, כדי לברך את המשתתפים לכבוד יום אידם. לפי הדרכת רבה הראשי של רוסיה הגאון הגדול רבי בערל לאזאר שליט"א, נושאים הרבנים דברי שלום, אחווה וכבוד הדדי בין בני העמים השונים, מתוך הדגשה במציאת המשותף והמאחד.

ברבנות הראשית לרוסיה אומרים כי באמצעות קשרים אלה עם מנהיגי הדתות השונות, פועלים הרבנים במשך כל ימות השנה למען הקהילות היהודיות הרבות בכל העולם, פעילות שגם באה לידי ביטוי בתמיכה הממשלתית למען ביטחונם ושלמותם של מאות אלפי היהודים בכל רוסיה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *