רוכב האופנוע שתקף באיילון ונעצר טוען: "הנהג פגע בי וסירב למסור פרטים"

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על אלימות בין שני נהגים • מבדיקה ראשונית עלה כי נהג הקטנוע היכה מספר פעמים באמצעות הקסדה שלו את נהג הרכב • הרקע – תאונה קלה שהתרחשה בין השניים • במהלך הלילה הוחמר מצבו של הפצוע והוא אושפז בטיפול נמרץ, מצבו בינוני

המשטרה עצרה אמש תושב ת"א בגין תקיפת אדם אחר בנתיבי איילון לכיוון דרום בתל אביב. הרקע לתקיפה הוא תאונה קלה שהתרחשה בין התוקף, רוכב קטנוע, לבין המותקף שנהג ברכב פרטי.

לאחר שהשניים עצרו בצידי הכביש, התפתח ביניהם דין ודברים כשהם עומדים זה מול זה. זמן קצר לאחר מכן, תקף רוכב הקטנוע את בעל הרכב הפרטי באמצעות הקסדה שלו מספר פעמים, כאשר בפעם השלישית המותקף איבד את הכרתו ונשכב על הכביש ללא תזוזה.

במהלך הלילה הוחמר מצבו של הפצוע והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ, אך הבוקר בית החולים עדכן כי הוא במצב בינוני ויציב. נהג הקטנוע, בן 37 מת"א, הובא לחקירה בסיומה נעצר והיום המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בימים נוספים בבימ"ש השלום בת"א.
נהג הרכב פונה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח איכילוב כשמצבו הוגדר קל, אך כאמור, במהלך הלילה הוחמר מצבו והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ כשהוא סובל משברים בגולגולת ודימום תוך מוחי.

בחקירתו במשטרה אמר רוכב האופנוע שנהג הרכב פגע בו וסירב למסור לא פרטים ואז יצא מרכבו היכה אותו והוא נכנס לסוג של אמוק. היום בצהריים כאמור הוא יובא להארכת מעצר.

התיעוד מהתקיפה:

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *