רכב 2023: ההמלצות שחייבים לדעת

לפני שאתם מתקדמים עם מכירת רכב (ושווה בהחלט לבדוק עסקאות טרייד אין), קבלו כמה המלצות שאתם חייבים לדעת

רכישת רכב בשנה הקרובה מעמידה בפניכם לא מעט אפשרויות. רכבי יד שניה ורכבי יד שניה, רכבים משפחתיים, SUV ועוד ועוד. אז לפני שאתם מתקדמים עם מכירת רכב (ושווה בהחלט לבדוק עסקאות טרייד אין), קבלו כמה המלצות שאתם חייבים לדעת.

רכבים מוזלים בלי להתפשר

אחת ההמלצות הכי עדכניות לשנת 2023 היא שלא חייבים להתפשר, אפילו אם נדמה שאין את התקציב לרכב חדש מהניילונים. קודם כל, אפשר להתקדם עם קניית רכב יד 2 שעשה יחסית מעט קילומטרז' או ללכת לכיוון אחד, של רכישה בשיטת רכב 0 ק"מ. שיטת רכישה זאת נהוגה לא אצל היבואנים אלא אצל חברות ליסינג והשכרה. החברות הללו מייבאות רכבים כמלאי עסקי והם רשומים על שם החברה. במעמד המכירה והעברת הבעלות, הרוכש מקבל רכב חדש לחלוטין, אבל בגלל העברת הבעלות למעשה הלקוח נהנה מהנחה גדולה בהשוואה לרכישת רכב חדש בשיטה הוותיקה.

הגדירו מה השיקולים המרכזיים שלכם

על מנת להפיק את מקסימום התועלת וההנאה מהרכישה, כדאי להגדיר מהם השיקולים הכי חשובים שלכם. יכול להיות שיציעו לכם רכב קטן וקומפקטי ביותר, במחיר מעולה. זה יהיה נהדר אם אתם מחפשים רכב לעבודה אבל פחות יתאים אם אתם צריכים רכב שמיועד לטיולים. במקרה השני, מאוד פופולריים כיום דגמי SUV שמשלבים בין מרחב פנימי גדול, מרכב מוגבה ותא מטען עצום בגודלו. הגדירו לפי הסדר מה הכי חשוב לרכב ברכב החדש שלכם. יש אנשים שעבורכם סוג הגיר הוא נקודה חשובה, והם לא יתפשרו על גיר ידני משום שהילוכים אוטומטיים הם היחידים שנוחים להם. יש אנשים שחשובה להם מאוד יכולת האצה גבוהה או שרוצים אך ורק רכב בעל אבזור פנימי עשיר.

מומלץ בחום – רכב אמין

באופן כללי, אנו ממליצים להתרשם מהאמינות של הרכב שאתם בוחרים. אמינות איננה נראית לעין במבט ראשון. גם רכבים שנראים נהדר עשויים להיות מהשורה השניה ולא הראשונה של דגמים אמינים. ישנם מותגי רכב אשר נחשבים באופן מסורתי לאמינים ביותר ואפשר להתרשם מנתוני היצרן ומדגשים כמו מהן ההמלצות לטיפולים קבועים. רכבים אמינים זקוקים לפחות טיפולים שוטפים כך שמה שפעם נקרא "טיפול עשרת אלפים" יכול להפוך כיום לטיפול חמש עשרה אלף או אפילו טיפול בכל זמן שתבחרו. חשוב לבדוק את עמידות הרכב בנסיעות ארוכות במיוחד מחוץ לעיר.

אבזור בטיחות וחוויית נהיגה טובה

על השאלה איך בוחרים רכב חדש, נוכל להוסיף עוד כמה המלצות עקרוניות. ראשית, התרשמו מחבילת האבזור. אם חבילת האבזור עשירה, זו צפויה להיות רכישה מוצלחת. במיוחד תנו את הדעת על חבילת אבזור עשירה בהיבט הבטיחותי. כמו כן, הקפידו לקחת רכב שיהיה לכם נוח לשבת בתוכו ולנהוג לאורך זמן. מרחב פנימי ראוי לשמו חיוני במיוחד אם אתם נהגים גדולי גוף. רכב שירגיש צפוף מדי ותרגישו שאתם צריכים לשבת בו מכווצים, איננו רצוי. לעומת זאת, אם אתם יושבים בצורה נינוחה, וגם הנוסעים שאתכם נהנים ממרחב לרגליים ולראש, אז כל נסיעה הופכת רגועה וכיפית.

במידה ואתם חובבי הגה של ממש, בדקו נתונים כגון יכולת האצה, מומנט, סוג ההנעה. חובבי הטיולים שאוהבים רכבים גבוהים יחסית, ייהנו מדגמי SUV שנהנים כיום מאהדה גוברת. הם מוכיחים את עצמם בנסיעה עירונית אך באותה מידה גם מחוץ לעיר ובדרכים לא סלולות ובשטח. ועוד טיפ אחרון לסיום. קחו את הרכב לנסיעת מבחן. אם אתם עוד קצת מתלבטים, שקלו לקחת דגם דומה מחברת השכרה, לנסיעת התנסות ארוכה יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *