שוב מעצר בכירים באגף התברואה בעיריות והפעם באשקלון וברחובות

לפני שבועיים היו אלה עובדים באגף התברואה בעיריית תל אביב, והבוקר, בעקבות אותה פרשה, עצרה המשטרה עובדים באגפי התברואה של אשקלון ורחובות

היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית עצרה הבוקר (שלישי) עובדי עירייה בכירים באשקלון ורחובות, בחשד לעבירות שוחד, מרמה, עבירות מס והלבנת הון.

חקירה משותפת של המשטרה ורשות המיסים הובילה לפני כשבועיים למעצרם של שלושה־עשר חשודים בהם גם עובדי אגף התברואה בעיריית תל־אביב. החקירה נוהלה בחשד לעבירות של שחיתות ציבורית, הלבנת הון וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

הבוקר, עם התפתחות נוספת בחקירה, נעצרו שלושה חשודים נוספים, בהם גם עובדי עירייה בכירים בעיריית אשקלון ובעיריית רחובות. בנוסף, עוכבו לחקירה שני מנהלי אגפים מעיריות אלו.

ההתפתחות בחקירה הובילה לחשד כי גם ברחובות ואשקלון היו עובדי אגף התברואה מעורבים בעבירות של שוחד, מרמה, עבירות מס והלבנת הון. מהחקירה עולה כי על פי החשד, עובדים בחברות ניקיון, שסיפקו שירותים למחלקות התברואה בעיריות, פעלו לקידום ענייניהם, בין היתר בהטיית מכרזים באמצעות מתן שוחד וטובות הנאה לעובדי אגף התברואה וזאת בתמורה לזכייה במכרזים ולשיתוף פעולה בביצוע העבירות. עוד עלה החשד, כי חברות הניקיון הפיצו וקיזזו חשבוניות פיקטיביות בהיקף הנאמד במאות מיליוני שקלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *