"תוך כדי צחוק התחילו לרדת לי דמעות": סמיון גרפמן מספר על התפילין

כוכב הרשת סמיון גרפמן, פרסם הערב פוסט מרגש שבו הוא מגולל בפני הגולשים על תהליך ההתקרבות שלו לדת

כוכב הרשת סמיון גרפמן, פרסם הערב פוסט מרגש שבו הוא מגולל בפני הגולשים על תהליך ההתקרבות שלו לדת. "זה היה הסלפי הראשון שעשיתי כאשר בפעם הראשונה הנחתי תפילין לבדי", כותב הבדרן הרוסי.

הוא מוסיף ומפרט על תהליך הנחת התפילין: "רק מי שמניח תפילין ישר יראה מה הבעיה, ואני רק אחרי שסיימתי להתפלל ולעשות סלפי כולי מתרגש רק אז הבנתי מה לא עשיתי. באותו רגע התישבתי והתחלתי לצחוק על עצמי אבל לאט לאט תוך כדי צחוק התחילו לרדת לי דמעות, דמעות של בושה, בושה שאני בתור בן 46 באותו רגע לא יודע דברים בסיסים. אז שמרתי את התמונה בשביל יום אחד שאני אוכל להעלות ולספר לכם עליה, לספר שזה לא משנה מה הגיל שלכם, זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד ולבקש עזרה והכי חשוב לפני שקופצים למסקנות, לקחת שניה."

"היום אני מניח תפילין כמעט כל יום", מעיד סמיון, "להגיד בביטחון שאני מתחזק אני לא יכול, כי מה זאת אומרת מתחזק? מה הייתי חלש לפני? אני חושב שמה שקורה לי זהו מסע מדהים שמאפשר לי כל יום לגלות משהו חדש ולהסתכל על העולם בזוית אחרת, וזה מאוד מרגש אותי. היום אני בן 47 אבל בידע שלי על יהדות ותורה כנראה כמו של ילד שרק עושה צעדים ראשונים, וכל מה שאני מבקש זה לתת לי יד.", חותם הקומיקאי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *