תושבת חולון נעצרה רגע לפני שהזריקה בוטוקוס לשוטרת סמויה

האישה חשודה כי התחזתה לרופאה והעניקה טיפולים רפואיים שכוללים שימוש בחומרים שאסורים בייבוא

בפעילות משולבת של משטרת ישראל, יחידת האכיפה במכס ואגף הפיקוח במשרד הבריאות, נעצרה אתמול (שני) חשודה שהתחזתה לרופאה. על פי החשד, האישה תושבת בת ים, התחזתה לרופאה והעניקה טיפולי רפואיים שכוללים הזרקת תכשירי בוטוקס וחומרי מילוי בניגוד לחוק, תוך שימוש בתכשירים שלפי החשד הוברחו מחו"ל.

תחילתו של הסיפור במידע שהגיע מרשות המסים בנוגע לחשודה. כדי לתפוס אותה "על חם", נשלחו אליה שתי "מטופלות" מטעם משרד הבריאות והמשטרה. השתיים באו לקבל טיפול בוטוקס אצל החשודה. שניות לפני שביצעה את הזרקת החומרים בניגוד לחוק, היא נעצרה והובאה לחקירה במשטרת בת ים. במהלך הפעילות נתפסו מאות חומרים רפואיים חשודים כמזויפים שאסורים בייבוא לישראל. יחד עמם נתפסו ברשותה 36 אלף שקלים במזומן.

משרד הבריאות חוזר ומזכיר כי טיפולים שנעשים על־ידי מתחזים וגורמים לא מוסמכים, מסכנים את בריאות הציבור. בפרט כשמדובר בחומרים מזויפים ובחומרים שלא קיבלו את אישור המשרד. המשרד מזכיר כי טיפולים שכוללים הזרקות של תרופות וחומרי מילוי, מותרים בארץ רק לרופאים בעלי רישיון רפואה ישראלי. ככלל, אומרים במשרד הבריאות, רצוי לבצע טיפולים רפואיים רק אצל גורמי מקצוע מוסמכים בעלי רישיון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *