1,000 ספרי זוהר: אלפים הצטרפו למיזם ההיסטורי

הצטרפו עכשיו: אלפים מכל העולם הצטרפו בימים אלו למיזם הענק שנוסד על ידי גאוני רבני ארץ ישראל זצ"ל, בשנת תר"פ, ובראשם רבי יוסף חיים זוֹננפלד זצ"ל, לסיים את ספר הזוהר עד לתאריך כ"ה בחודש אלול – יום בריאת העולם

אלפים מכל העולם הצטרפו בימים אלו למיזם הענק שנוסד על ידי גאוני רבני ארץ ישראל זצ"ל, בשנת תר"פ, ובראשם רבי יוסף חיים זוֹננפלד זצ"ל, לסיים את ספר הזוהר עד לתאריך כ"ה בחודש אלול – יום בריאת העולם.

אל רבי יוסף חיים זוֹננפלד זצ"ל, הצטרפו כל רבני ארץ ישראל מכל החוגים והעדות, ובראשם רבי אברהם יצחק הכהן קוק, רבי יצחק ירוחם דיסקין והראשל"צ יעקב מאיר זצ"ל, שקבעו כי על כל אחד ואחד להיות שותף לתקנה, הן בעלי בתים והן תלמידי חכמים, לסיים את הזוהר הקדוש עד כ"ה באלול.

התקנה חודשה לאחרונה על ידי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש מוסדות "שובה ישראל", וזאת לאור הצרות שפוקדות את עם ישראל בתקופה האחרונה.

באגרת שפרסמו גדולי רבני ישראל זצ"ל, הם ביקשו להגיע לאלף סיומי הזוהר ביום בריאת העולם, וזאת במטרה להינצל מכל צרה וצער וכמו שכתבו ש"לימוד הזוהר הקדוש – מבטל כל מיני פורעניות וגזירות קשות ורעות".

רבני ארץ ישראל כתבו באגרתם כי "אשר על כן, אנחנו חכמי ורבני עיר הקודש ירושלים תו"ב ובתי דינים, נתעוררנו לייסד לימוד הזוהר בארץ ובחוץ לארץ, בכדי לגמור הספר הזוהר ויהיה הסיום בכ"ה באלול הבעל"ט יום בריאת העולם, וילמדו הזוהר והתיקונים אלף פעמים".

עוד כתבו גדולי ישראל: "ולכן אנחנו קוראים לכם אחינו, חכמים, רבנים, סוחרים, בעלי בתים בעלי מלאכות, חזקו ואמצו לקחת חלק עמנו והחלש יאמר גיבור אני".

האדמו"ר הרב פינטו שמפיץ את התקנה בימים אלו וחידש אותה, אמר כי "אנחנו יודעים שהמשיח יבוא בכוחו של רבי שמעון בר יוחאי, זה הכוח שממתק את היצר הרע וזה הכוח שמאיר בחושך הגדול. רבינו החיד"א כתב שאפילו שאדם קורא זוהר ולא מבין – הוא בונה עולמות שלימים בשמים".

להצטרפות ליוזמה התקשרו עכשיו ל- 0799-1000-60 או לחצו כאן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *