"זהותו של המחבל ידועה לכל ויש להגיב על מותו של בראל בתקיפות"

ח"כ שרן השכל, יו"ר ועדת החינוך: שולחת חיבוק חם למשפחתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי ז"ל שהגן בגופו על ישראל ושילם על כך בחייו. זהותו של המחבל ידועה לכל ויש להגיב על מותו של בראל בתקיפות, בעוצמה ובמהירות

ח"כ שרן השכל, יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, הביעה בפתח ישיבת הוועדה את צערה העמוק על פטירתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי: "אני רוצה לפתוח את הישיבה בבשורה הכואבת על מותו של בראל חדריה שמואלי. לוחם מג"ב מלח הארץ שהגן בגופו על ישראל ועל כל תושביה ושילם על כך בחייו.

אני שולחת חיבוק חם וניחומים למשפחתו שלא עזבה לרגע את מיטתו בבית החולים וקיבלה כרגע את הבשורה הנוראית ביותר שכל משפחה חוששת לקבל. יחד עם כל עם ישראל גם אני התפללתי להחלמתו. משפחת משמר הגבול איבדה היום לוחם אמיץ וגיבור, משמר הגבול עומדת בחזית המאבק על בטחונה של מדינת ישראל ואבדה לא מעט מבני משפחתה. לא ניתן לתאר את הכאב והחלל שבראל השאיר אחריו.

אני רואה זאת כמחדל רציני שיש לחקור כיצד לעזאזל הצליחו להגיע מחבלים חמושים לגדר. מישהו צריך לתת את הדין על המחדל הנוראי הזה. זהותו של המחבל ידועה לכל ויש להגיב על מותו של בראל בתקיפות, בעוצמה ובמהירות על מנת להחזיר את ההרתעה לגבול ולהעביר מסר חד שמדינת ישראל לעולם לא תקבל מתקפה חמורה על כך על ריבונותה. יהי זכרו ברוך״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *