אבוטבול: "התשובה שלנו ללפיד וליברמן קירוב ועוד קירוב"

ח"כ הטרי מסיעת ש"ס ראש עיריית בית שמש לשעבר הרב משה אבוטבול, היה אורח הכבוד המרכזי בשמחת בית השואבה שהתקיימה במוסדות הקירוב 'כאייל תערוג' בנשיאות הרב אייל עמרמי בשכונת הר חומה בירושלים: בימים שמפיצים שנאה בעם ישראל, התשובה שלנו היא קירוב ועוד קירוב. לא להילחם בהם לא לתקוף אותם בחזרה אלא אדרבה לחבק את עם ישראל שרק רוצה לשמוע ולהתחזק בתורה ובמצוות. רק ככה נגרש את ההסתה' אמר ח"כ הרב אבוטבול. 'השנאה היא בורות וחושך והתפקיד שלנו הוא להרבות את האור ואתם בראשות הרב עמרמי שנשלח לפה על ידי מרן זיע"א, אתם אלו שמרבים את האור ומקרבים את ישראל לאביהם שבשמים.

לאחר מכן קהל האלפים מתושבי שכונת הר חומה ומאות בני קהילת 'כאייל תערוג' פצחו בשירה וריקודים בראשות נשיא המוסדות הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א לכבודה של שמחת החג ולכבודה של תורה.

שמחת בית השואבה הייתה נקודת השיא של סיום חודש אלול וחודש תשרי בקהילת 'כאייל תערוג'. תחילתה באמירת הסליחות בקהילה ברוב עם ולאחריה הימים הנוראים שבהם השתתף קהל רב בהם גם רבים מתושבי השכונה מקרב הציבור המכונה 'המסורתי' שנטלו חלק פעיל בתפילות. לקראת חג הסוכות הוקם בית הוראה מיוחד בראשות הגאון רבי אייל עמרמי שהשיב לשואלים הרבים מקרב בני הקהילה ומכלל התושבים בשכונה בכשרות ארבעת המינים כפי ההוראות שקיבל מרבותיו ובראשם מרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף זיע"

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מדינה מקולקלת

    לאחר כישלון בניהול עיריית בית שמש
    קיבל קידום לחבר כנסת
    קשקשן בדמות ליצן
    די לאייטולות המשיחיות החסרות בסיס

    עיע |
    הגב
  2. בית שמש

    בס"ד
    מועדים לשמחה
    תודה לבורא עולם ושליחים אמיתים שלו
    ישר כוח גדול על הכל…
    מקרבים את הגאולה…
    המון הצלחה לרב משה אבוטבול בהמשך ולרב עמרמי שנזכה לעוד הרבה שנים של לימוד התורה הקדושה..תודה לכם..
    שבת שלום ומבורך וחג שמח לכל עם ישראל

    חיה |
    הגב