בני ברק: בן 10 נכווה ברגלו ממדורת שריפת החמץ

 ילד כבן 10 נכווה ברגלו כתוצאה ממדורה של שריפת החמץ בבני ברק. צוות אמבולנס של איחוד הצלה סניף בני ברק העניקו לו סיוע רפואי ראשוני.

ילד כבן 10 נכווה ברגלו כתוצאה ממדורה של שריפת החמץ בבני ברק. צוות אמבולנס של איחוד הצלה סניף בני ברק העניקו לו סיוע רפואי ראשוני.

מקרה דומה אירע הבוקר בבאר שבע, ילדה כבת 12 נכוותה ברגלה כתוצאה ממדורה של שריפת החמץ. חובשים באיחוד הצלה סניף באר שבע העניקו לה סיוע רפואי ראשוני.

גם בירושלים, בן 4 נפצע קל כתוצאה ממיכל זכוכית שנזרק למדורה והתפוצץ. חובשים באיחוד הצלה סניף ירושלים  טיפלו בו לאחר שנפצע בראשו כתוצאה ממיכל מזכוכית שלדברי עוברי אורח נזרק למדורת שריפת החמץ בירושלים והתפוצץ. מצבו מוגדר קל.

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מציין כי מידי שנה וגם השנה לצערנו אירעו מספר מקרים של ילדים ונערים שנכווו או נפצעו כתוצאה ממדורות שריפת החמץ. ראוי ומומלץ להימנע מקרבה מיותרת למדורה או מזריקת חפצים שעלולים להתפוצץ כתוצאה מחום המדורה. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות ימנעו פציעות קשות ואסונות מיותרים.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה מציינים כי מידי שנה וגם השנה לצערנו אירעו מספר מקרים של ילדים ונערים שנכווים כתוצאה ממדורות שריפת החמץ. חשוב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת שריפת החמץ ולהימנע מקרבה מיותרת למדורה בכדי למנוע פציעות קשות ואסונות מיותרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *