הוילה שמוצעת למכירה, והשידוך של 'בין הזמנים' • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': הזמר החסידי שהתארס עם הגרפולוגית, הסדרה החדשה על המועצת, העיתונאים נהרו למופע הילדים, והקרב בספרא

בקליינע מרים את ראשו לתקרה והחל סופר את השעות לקראת תחילת שנת הלימודים, בקליינע שעסוק וטרוד בענייני בנייה הציץ בסטורי וגילה את כל עם ישראל ואשתו יוצאים ומבלים, בעוד בקליינע נאלץ לבלות שעות מול המקלדת ולכתוב לכם על הברנז'אים שהמריאו, בילו, וסעדו ברחבי הגלובוס.

בקליינע שניסה להעביר את רכבו לטסט נתקל בהודעה מטעם משרד התחבורה שקוראת לו להתייצב במשרדי טיוטה 2003 במודיעין, לאחר המתנה מורטת עצבים עובדי החברה המסורים תיקנו את המוצר הפגום שנשלח לריקול – אך הודיעו כי החלק החסר יגיע בטיסה מיוחדת מארה"ב (כן כן, לא בדיחה) היישר למשרדי אוטופיה, עד אז בקליינע ייאלץ לחכות בסבלנות ולקוות ששוטרי משטרת התנועה לא יערימו קשיים.

ביום ראשון, כשמפלס הלחץ הדם של בקליינע טיפס ל-100, בקלייינע קם מהמיטה ואמר לרעיה 'איני יכול עוד', בקליינע לקח את חמשת הפיצ'קעלך לבניני האומה בירושלים למופע של חבורת תרי"ג בניצוחם של ברמן הלפרט הפקות, שם נתקל במשפחות משמנה ומסלתה של הציבור החרדי שפסעו בהמוניהם לעבר אולם הקונגרסים בירושלים בהם עשרות עיתונאים ואנשי יח"צ שאף יצאו בטרוניה על החופש שהולך ומתארך. בקליינע יוצא בימים אלו בקריאה לחקיקת חוק שיחייב את המעסיקים לתת חופשה חינם לשבוע לשכירים בישראל כולל מאסר עולם שינתן למעלי סטורי במהלך חופשת הבין הזמנים.

בקליינע נתקל בכניסה בכתב יתד נאמן יחיאל סבר ומשפחתו שצעדו למופע. רעיית בקליינע ששוחחה עם רעיית סבר דלתה ממנה פרטים על נסיבות בואו של כתב יתד נאמן למופע המדובר של הקיץ, אז מתברר שרעייתו של סבר כפתה על הטאלנט של יתד נאמן להגיע למופע הילדים. עוד בצועדים: חיים אילוז, ישי כהן, מוטי רובינשטיין, ועוד.

וזה שולם וגשל, מבעלי המנגנים

ועוד פעם פדידה בירכתי האולם

בימים אלו עובדים באחד מכלי התקשורת הגדולים במדינה שאינם נמנים על הציבור החרדי, על סדרה שתעסוק בשלשת מועצות גדולי התורה החרדיות.

לשם כך, כבר התראיינו עשרות אנשים מהמגזר, והשבוע אף נערכו צילומים בעיר התורה והחסידות שבהרי יהודה, הלו היא ביתר עילית.

עסקן ואסטרטג חרדי מנסה כבר כמה שנים למכור את הוילה שלו במתתיהו ללא הצלחה יתרה. בקליינע שראה את טירתו המפוארת ממליץ בחום -ומוכן אף לתווך.

דרמה של ממש התרחשה בימים אחרונים במסדרונות כיכר ספרא. ציפור קטנה לחשה לבקליינע כי יצא מכרז למנהל אגף חינוך חרדי במקומו של איתמר בר עזר שפורש לפנסיה. תפקיד המיועד לנציג 'דגל התורה', אך דא עקא, שהובטח לש"ס שיצא במקביל מכרז גם לתפקיד מנהל ראש אגף משאבי חינוך שממונה פיזי על כל המבנים, וזה כאמור מכרז שלא התפרסם.

בסביבת ראש העיר טענו, זה לא יצא לפרסום בתיאום עם יו"ר ש"ס אריה דרעי. מאידך בלשכת דרעי ובש"ס המקומית, טוענים לא דברנו איתנו על זה. הכל היה צריך למכרז. מכאן לשם, הסיפור רק בתחילת העלילה, ועוד ידובר על כך רבות.

הצלם החרדי שוקי לרר, לקח פסק זמן מהצילומים ויצא לנופש עם משפחתו בהרי סאס פיי בשווייץ.

בעוד לרר מכייף באלפים, הזוג המלכותי שלמה (ורעייתו) קוק קורע את הממלכה הבריטית. קוק העלה סטורי כשהוא משייט על גדות הנהר הבריטי.

וזה כבר המטוס שלוקח את ישי ריבו לפאפוס

הצלם שלומי כהן שנוהג לחרוך את אירופה והמלדיביים, הסתפק הפעם בחופשה פרטית ומפנקת בשפיים.

עמי מימון, שר השמחה של 'קול ברמה' ירד לזוטו של ים, כדי לשמח את הכרישים.

העיתונאי ארי קלמן מעדכן את גולשי האתר החרדי על הנעשה בגזרה הפנים ש"סית, אי שם על הר גבוה. השבוע דווקא הסתיים בטעם קצת מר לאחר קרב ציוצים מביש במיוחד עם קולגה. בקליינע מזכיר לחברים שאלול בפתח.

איש היח"צ ארי גלהר יצא לבלות עם חברים בחופית.

בעוד עם ישראל טובל במעיינות, נחמן בנשעייה הסתפק בטבילה במקווה הפרטי שלו ביערוסלב,כאן בתמונה הוא אחרי המקווה.

בקליינע מברך את הזמר יצחק רייס לרגל אירוסיו עם בחירת ליבו אסתי פרידמן תח"י, אחותו של המשפיע המפורסם הרב החסיד ר' פנחס בונקר שליט"א. הכלה היא פסיכולוגית, מטפלת ריגשית ומומחית בגרפולגיה. שיחוק.

באירוסי ביתו של יעקב איזק יועץ סגן שר הבריאות השתתפו: סגן השר ליצמן, ח״כ ניר ברקת, אנשי רפואה ובכירי עולם התקשורת. כאן בתמונה – האיש של מכבי משה שלזינגר ואברימי קרוייזר היועץ האסטרטגי, השניים סוגרים דיל עם ח"כ וראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת שנראה מרוצה מהרגיל.

מוזיקה:

הסערה בחיפה: בשעות האחרונות יושבים הזמר מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ אצל עו״ד לקראת הדיון ביום ראשון בעניין ההופעה של השניים בעיר חיפה.

והנה כתבה נרחבת שפורסמה ב'ישראל היום' על "עומר אדם" החרדי, מוטי שטיינמץ:

בצומת שילת ישבו בני לאופר עם האמרגן שלו, אח של ידידה מאיר לכוס קפה.

סיוון רהב מאיר וידידה מאיר יצאו את ישראל לרגל שליחות מטעם ארגון 'המזרחי העולמי'. בקליינע מעריך בזהירות שסיון וידידה ישובו לישראל רק עם ביאת המשיח.

העיתונאי ישראל כהן נאלץ להסתדר יממה שלימה ללא ווטסאפ, לאחר שהאפליקציה הפופולרית ננעלה עליו. "גאון הטכנולוגיה" יחיאל גלאי פתר את הבעייה באישון לילה.

"שחיתות של הערינג, לכבוד שבעס קוידש", כך סיכם משה גלסנר עם צאתו מהמעדנייה הבני ברקית.

ועד כאן להשבוע, שבת שלום וחופשה נעימה!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *