ליצמן וגפני: "ליברמן רוצה להפיל את נתניהו ולהקים ממשלת שמאל"

ראשי 'יהדות התורה', סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני פרסמו לפני זמן קצר הודעה משותפת בה הם מאשימים את ליברמן שרוצה לחבור להקמת ממשלת שמאל

ראשי 'יהדות התורה', סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני פרסמו לפני זמן קצר הודעה משותפת בה הם מאשימים את ליברמן שרוצה לחבור להקמת ממשלת שמאל, בלשון ההודעה הם מבהירים כי בניגוד לדבריו של ליברמן הם לא מתכוונים לכפות מדינה הלכה, ולכן הם קוראים לנתניהו להקים ממשלה צרה.

בהודעה המשותפת נמסר כך, "כל בר דעת מבין שאביגדור ליברמן אינו רוצה להשתתף בממשלת נתניהו, מסיבות שלו, ולכן הוא פרש מהממשלה לפני מספר חודשים ועתה הוא משתמש בחוק הגיוס כתירוץ, כשבמציאות הוא זה היחיד שלא מאפשר הקמת ממשלת ימין".

"לצערנו", כותבים השניים, "ליברמן אינו דובר אמת בנושא חוק הגיוס. בכנסת הקודמת אושר החוק בקריאה ראשונה והודענו מראש כי נבקש לעשות בו מספר שינויים לקראת הקריאה השניה והשלישית וכך היה בועדה שהכינה את החוק. זה היה הסיכום ולא שינינו כל עמדה בנושא".

עוד הוסיפו כי "מאז ומעולם לא ביקשנו שתהיה כאן מדינת הלכה. לא הייתה דרישה כזאת מצד המפלגות הדתיות והחרדיות, אך אם לדבריו זה נכון, כיצד הוא רוצה להקים ממשלת ימין ללא החרדים עם מרץ וכחול לבן? אין כל היגיון בזה, אלא כנראה יש כאן רצון להפיל את נתניהו ולהקים ממשלת שמאל".

ראשי יהדות התורה סיימו וכתבו "יהדות התורה המליצה על נתניהו להרכיב את הממשלה וקוראת לראשי הסיעות בימין להתכנס ולהשלים את הרכבת הקואליציה החדשה בהקדם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *