סמוטריץ' משתלח בבן גביר: "שותף לבגידה"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף הערב (חמישי) את איתמר בן גביר, על כך שהחליט לרוץ לכנסת למרות שיודע כי הסיכוי שיעבור את אחוז החסימה שואף לאפס

באיחוד מפלגות הימין מנסים להירגע ביום שאחרי שרפי פרץ סילק בצורה מכוערת את בן גביר והפר עימו את ההסכם. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף הערב (חמישי) את איתמר בן גביר, על כך שהחליט לרוץ לכנסת למרות שיודע כי הסיכוי שיעבור את אחוז החסימה שואף לאפס: "אתם הרי לא מאמינים שיש פרומיל של סיכוי שתעברו את אחוז החסימה. ריצה שלכם עכשיו תהיה מסע נקמה גרידא, שיוריד לטמיון קולות רבים ועלול לסכן את עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל."

שר התחבורה המשיך וקרא: "זו השעה שלכם להוכיח שאתם פועלים לשם שמים ולא מתוך אגו ותחושת נקם. תקראו לתומכיכם להצביע לכל מפלגה שתרצו בגוש הימין, אבל אל תזרקו בפעם השישית קולות לפח".

על טענת בן גביר שבגדו בו אממר סמוטריץ': "אתם הייתם שותפים ל'תרגיל הפוליטי' שהרב רפי עשה על הראש של האיחוד הלאומי. אם לדבר בשפה שלכם אז הייתם שותפים ל'בגידה' שלו בנו במערכה הראשונה".  לדבריו: "אתם פעלתם בדרך הזו ובסך הכל משלמים עכשיו את המחיר שלה. החתימה שלכם עם הרב רפי סיכלה את מאמציי ומאמצי רבים אחרים להביא למיזוג ובחירות דמוקרטיות והביאה במידה רבה לסאגה של השבועות האחרונים".

כזכור, יו"ר הבית היהודי רפי פרץ החליט להפר את ההסכם עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ולחתום ברגע האחרון על הסכם איחוד של מפלגות הימין – ללא עוצמה יהודית.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *