שירותים ניידים: כל מה שצריך לדעת לפני ששוכרים שירותים ניידים

שירותים ניידים מפוארים משלימים את האירוע שלכם בשטח הפתוח, תוך הנגשת כל הנדרש לנוחיות האורחים המשתתפים באירוע

אם גם אתם החלטתם לערוך את האירוע הבא שלכם בשטח הפתוח, עשיתם בחירה חכמה ביותר. אירועים בשטח הפתוח ובחצר הוכחו ככאלה שיוצרים אווירה טבעית ומשחררת בין האורחים, ויש להם יכולת לפזר את מחסומי הנימוס והשתיקה, ולהפוך את כל האירוע להרבה יותר מאשר כיף, אנרגטי, חיובי וכזה שנזכר לאורך זמן.

מי נדרש לשירותים ניידים

קיים קהל יעד מגוון אשר נדרש לצורך שירותים ניידים. קהל היעד הראשון והמרכזי שנדרש לשירותים ניידים מפוארים – הוא אנשים אשר עורכים אירוע רב משתתפים בשטח הפתוח, כך שלא ניתן לארחם בשירותים אשר בבית או שבמקום אין כלל מתקני שירותים, מה שכמובן מחייב אותם לדאוג לנוחיות המשתתפים באירוע על ידי קרונות השירותים, אשר מאפשרים מצד אחד ליהנות מכל היתרונות שהטבע הפתוח מציע, ומצד שני להתארגן בנוחות בחדרי השירותים המפוארים.

היתרונות הבלעדיים של שירותים ניידים מפוארים

  1. פאר אשר משדרג את כל נראות האירוע.
  2. טכנולוגיה מתקדמת במיוחד של שטיפת וואקום אוטומטית באסלה, לשמירה על היגיינה וניקיון.
  3. צוות ניקיון בשטח אשר ילווה אתכם לאורך כל האירוע
  4. אין תקלות! לאורך כל האירוע ילוו אתכם טכנאי ורכב שירות צמוד הכולל בתוכו חלקי חילוף. וכך, במקרה בו חלילה מתגלה תקלה, אין צורך אפילו להרים טלפון, כי הצוות מתקן אונליין את התקלה עם הציוד המקצועי שלו.
  5. ביצוע ביקור מקדים טרם מועד האירוע, על מנת למנוע לחץ למפיקים ולמארחים ולאפשר להם להתכונן ברוגע ובשלווה.
  6. מחירים ותשלומים נוחים שמותאמים לתקציב שלכם + הנחות לשריון מוקדם + מחירים מיוחדים למפיקים + החזרים כספיים על הפניית אורחים שנהנו באירוע.

שירותים ניידים עם נגישות מלאה

כדי שכל אחד מן המשתתפים ייהנה מן האירוע, חלה עלינו החובה כבעלי האירוע, לדאוג לכך שגם בעלי המוגבלויות יוכלו להשתתף באירוע בצורה חלקה ומהנה. לשם כך, ניתן להביא במיוחד עבורם שירותים ניידים עם נגישות מלאה שמתאימים גם לבעלי הליכונים וגם לכאלה שמתניידים באמצעות כיסא גלגלים.

ניתן להשיג קרונות שירותים עם מעלון תקני, אשר יעלה את בעל כיסא הגלגלים לעבר חדר השירות. כאשר בנוסף ניתן להשיג גם חדרי שירותים ניידים אצל ספקים אחרים עם רמפה בה יוכל לטפס בעל הנכות בכוחות עצמו.

השירותים המונגשים כוללים את כל מה שיסייע לבעל הנכות להשתמש בהם, כולל מעקות מובנים וחדר שירותים ניידים מוגדל.

יוצרים לכם אווירה

מה הכי חשוב לכם באירוע אותו אתם מארגנים בשטח הפתוח? ככל הנראה האווירה. כי לא משנה עד כמה האוכל יהיה טעים, או התוכניות מרתקות, בסופו של דבר האורחים שלכם יזכרו את האווירה ששררה באירוע. אנחנו אתכם! כדי לשפר את האווירה, חדרי השירותים הניידים, מלאים בכל מה שיכול ליצור את אווירת הקסמים באירוע שלכם:

ריח – ריח משכר מבישום אוויר אוטומטי, שלא רק מבשם את האוויר אלא גורם לתחושה ענוגה מתקתקה.

מוזיקה – אין כמו להמתין בתור כאשר מוזיקת רקע רכה מלווה אתכם. ולא רק מוזיקה! תוכלו לבחור את הפלייליסט שילווה את האורחים בחדרי השירותים ואף תוכלו לבחור באופציה של השמעת חדשות.

מיזוג – עוצמתי וחרישי.

מערכות גיבוי – משאבות מים כפולות, מיזוג מוגן, מצברים, תאורות חירום ועוד להקטנת הסיכון של השבת השירותים הניידים או הכרח תיקונן במקום.

היכן ממקמים את חדרי השירותים?

חדרי השירותים ימוקמו בדרך כלל בנקודה המאוזנת אשר מצד אחד מאפשרת נוחות גישה, אך מצד שני אינה ממוקמת מידי במרכז.

פעמים רבות יבוזרו חדרוני השירותים במקומות אסטרטגיים, במיוחד כאשר מדובר בשטחים גדולים, על מנת לאפשר נוחות גישה לכלל המשתתפים באירוע.

בכל מקרה, עוד טרם האירוע יגיע נציג מטעם החברה, על מנת לבדוק את השטח ולהתאים עבורו את חדרי השירותים שהכי מתאימים ומשתלבים בו, במקום באסטרטגי שייבחר במקצועיות על ידי הנציג. וכך, עוד הרבה לפני האירוע יילקחו בחשבון כלל הנתונים.

לסיכום

גם לכם מגיע להנות מחדרי שירותים ניידים, שיאפשרו לכם לשדרג את האירוע בשטח הפתוח ולהפוך אותו לאיכותי, מפואר ונעים, מתוך נוחות מקסימלית וניקיון מירבי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *