בזק חושפת נתונים מרתקים על הרגלי הדיגיטל של הישראלים

מסימני המלחמה: מעל מחצית מהישראלים שהתקינו את אפליקציית Shein מחקו אותה אחרי טבח שמחת תורה

דו"ח האינטרנט העשירי של בזק שפורסם השבוע חושף כמה נתונים מעניינים על הרגלי האינטרנט של הישראלים. זהו הסקר השנתי המקיף ביותר על ההרגלים הדיגיטליים של הישראלים. השנה, מכיל הדו"ח, גם מגמות מסויימות בהשוואה למצב לפני עשור, גם מגמות בהשוואה לעולם וגם דברים שעלו בעקבות המלחמה. שווה הצצה!

הישראלים מעדיפים להתכתב 57% מהישראלים מעדיפים לא לענות לטלפון ולכתוב הודעה במקום. הישראלים משלמים בנייד כן, גם ילדים! אצל 45% מבני הנוער ו־30% מהילדים שמורים בנייד פרטי האשראי של ההורים. הישראלים יותר טכנולוגיים 65% מהישראלים מכירים את chatGPT. הישראלים מכורים למרשתת ומעדיפים אותה על מזגן 90% מהם לא מוכנים לוותר על האינטרנט לתקופה ארוכה לעומת 76% בלבד שלא מוכנים לוותר על מזגן.

לא כל הישראלים מחפשים בגוגל להיפך. אנחנו מחפשים מקומות אחרים לחפש בהם. 78% מהמשתמשים מחליפים במידה מסויימת את החיפוש בגוגל בחיפוש באמצעות בינה מלאכותית. 73% כבר מחליפים את החיפוש בגוגל ועוברים לחיפוש ברשתות וביוטיוב. ואם חשבתם שהישראלים חושבים רק על עצמם, קבלו תיקון: הישראלים הפחיתו משמעותית את הקניות באתרים Shein ו־ASOS שהואשמו באנטישמיות ובתמיכה בעזתים. 56% מחקו את אפליקציית Shein ועברו לרכוש באתרי קניות ישראליים כדי לתמוך בכלכלה. קונים כחול לבן יתרה מזו, בעקבות המלחמה 72% קונים באתרים ישראליים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *