פרסום ראשון: 'עוצמה יהודית' קורצת לציבור החסידי

עוצמה יהודית מתכוונת להריץ בשבועות שנותרו עד הבחירות קמפיין יעודי עבור הקהל החסידי ששייך ליהדות התורה, זאת בטענה שהם קרובים לדעותיהם. בן גביר: "הקמפיין פונה רק אל מצביעי הליכוד וימינה"

 

לפני כשבועיים חשפנו באתר 'אקטואליק' על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו פנה לראשי יהדות התורה וביקש מהם לנסות ולהשיג תמיכה מרבני מפלגת עוצמה יהודית, זאת במטרה להציל קולות אבודים שלפי טענת נתניהו ילכו לאבדון כיוון שעוצמה יהודית מסתכנת סביב אחוז החסימה.

מס' ימים לאחר החשיפה ב'אקטואליק' ניסה יו"ר דגל התורה משה גפני ליצור קשר עם יו"ר עוצמה יהודית על מנת לפגוש אותו, אך זה השיב בשלילה שאינו מוכן להיפגש עם גפני כיוון שמדובר בפגישה מיותרת, שכן בן גביר ומפלגתו מתכוונים לרוץ עד הסוף בבחירות הקרובות.

היום נודע לאתר 'אקטואליק' שמפלגת עוצמה יהודית מתכוונת להריץ בשבועות שנותרו עד הבחירות קמפיין יעודי עבור הקהל החסידי ששייך ליהדות התורה, זאת בטענה שהם קרובים לדעותיהם.

בכיר המקורב למפלגה טען בפנינו כי "האג'נדה של החסידים קרובה מאוד לעוצמה יהודית, אני אישית יודע על אלפים שהצביעו לנו בסיבוב ב' כעת זה יגדל ויכפיל את עצמו בוודאות". את תגובתה הרשמית של עוצמה יהודית טרם ניתן היה לקבל עד פרסים שורות אלה, וכשתתקבל תפורסם במלואה.

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "אנחנו קוראים לכל מי שמזדהה עם ערכיה של עוצמה יהודית ורוצה שתקום ממשלת ימין להצביע עבורנו. עם זאת, מי שרבותיו מורים לו להצביע למפלגות החרדיות, יעשה כהוראתם".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *