צפו: כך הצליח הח"כ משס לחדור לכת של הרמתי

בריאיון ל"חמש" עם עמליה דואק ניתח ח"כ לשעבר ניסים זאב את דמותו של רמתי. צפו

ניסים זאב, שבעבר היה ח"כ מש"ס, חילץ שתי בנות לפני עשר שנים מהכת של אהרון רמתי שנחשפה בירושלים.

בריאיון ל"חמש" עם עמליה דואק הוא ניתח את דמותו של רמתי: "מדובר בשיטה של בן אדם שמשתלט על נפשות של הבנות, על נשמותיהן ועל גופן – ומשעבד אותן.

זאב נזכר כיצד הבנות הצטרפו לכת של רמתי. "פתאום הן עזבו את הפנימייה",  הוא סיפר. "הלכתי לראות במה מדובר. הגעתי אחרי חצות וראיתי עשרות בנות מצטופפות ומסתודדות אחת עם השנייה ומדברות כאילו מדובר בצהרי היום".

חבר הכנסת שאל שאלות וקיבל תשובה שמדובר בניסיון – "לקרב אותן לאביהן שבשמיים", לדבריו,  "קודם כל דאגתי שהבנות יחזרו לפנימייה. עם אחת היה יותר קל ועם השנייה יותר קשה".

זאב מספר שהבנות הגיעו לכת דרך "יחצ"ניות" שמפנות את הנשים לפנימיה: "הם מספרים על רב מיוחד שמקרב בנות לאביהן שבשמיים אבל הוא קירב אותן אליו.  הוא קודם כל יצר ניתוק מבית הספר, מהמשפחות ומההורים. כך הוא יכל להשתלט עליהן ואבוי למי שהעזה בכל זאת לעשות דבר נגד רצונו".

זאב שיחזר איך הוציא את בנות הפנימייה שלו מהכת. "אחת מהשתיים היה יותר קשה להוציא", סיפר ופירט על דפוס הפעולה שדי דומה  לשיטה של גואל רצון, "ההורים פנו אליי וניסיתי בכל מני דרכים לדבר אל ליבה, אבל ראיתי שקשה לה לצאת מתוך פחד. הוא מכניס להן פחד שמי שיעזוב אותו עלול להיפגע ולקבל מחלות. מדובר בנערות נורמטיביות לחלוטין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *