מחפשים את היעד החלומי הבא? הכירו את הנבחרת של 2023

אתר השוואת מחירי הטיסות והמלונות 'קליק אנד פליי' חושף את דירוג "10 היעדים המובילים לשנת 2023" על פי פלטפורמת המלונאות הענקית בוקינג. פראג איבדה את הכתר ורק עיירה אחת מארצות הברית השתלבה בדירוג

אתר השוואת מחירי הטיסות והמלונות 'קליק אנד פליי' מפרסם הבוקר את דירוג "10 היעדים המובילים לשנת 2023" על פי פלטפורמת הזמנת המלונות בוקינג. כאשר הדירוג מבוסס על דפוסי הפעולה של הנופשים והמטיילים ברחבי העולם ועל סמך תחומי העניין שלהם. מה שמבטיח כי הדירוג הוא המתאים ביותר למה שאתם מחפשים.

הדירוג פורסם כאמור באתר 'קליק אנד פליי', אשר מאפשר להוזיל דרמטית את הוצאות החופשה באמצעות טכנולוגיה חכמה להשוואת מחירים בין אלפי ספקים בעולם. כך לדוגמה, משווה האתר בין מעל 1,200 חברות תעופה ומאתרת את הדיל המשתלם ביותר. גם בתחום השכרת רכב בחו"ל מצליח האתר להפתיע את המטיילים, עם ההצעות המשתלמות ביותר להשכרת רכב בחו"ל. בנוסף, תוכלו למצוא באתר מגוון של מיליוני מקומות לינה ברחבי העולם לצד אפשרות לרכישת כרטיסים לאטרקציות ביעד הבא שלכם.

לחופשה המשתלמת ביותר, כנסו עכשיו לאתר 'קליק אנד פליי'.

1. סאו פאולו, ברזיל

המטרופולין האנרגטי של סאו פאולו הוא ביתם של 20 מיליון מקומיים הידועים בשם ‘פאוליסטנוס’.

לאיתור מלונות בסאו פאולו הקליקו כאן.

להשוואת מחירי מלונות בברזיל הקליקו כאן.

חופשה בסאו פאולו, ברזיל
חופשה בסאו פאולו, ברזיל (צילום: pixabay)

2. בודווה, מונטנגרו

כשאחד מכל חמישה (21%) מטיילים אומרים שהדבר העיקרי שהם רוצים מטיול בשנת 2023 הוא להירגע על חוף הים, העיירה בודווה במערב מונטנגרו היא אחד היעדים המובילים לבקר באירופה ב-2023.

לחיפוש מלונות בבודווה ליחצו כאן.

תוכלו גם להקליק על הקישור הזה כדי לצפות בכל מקומות הלינה הזמינות במונטנגרו.

חופשה על המים. העיירה בודווה, מונטנגרו
חופשה על המים. העיירה בודווה, מונטנגרו (צילום: pixabay)

3. פונדיצ’רי, הודו

עיר החוף הבוהמית פונדיצ’רי ממוקמת בחוף הדרום מזרחי של הודו יושבת על מפרץ בנגל. עם 44% מהמטיילים שדיווחו שהם רוצים לנסות שהות רוחנית בשנת 2023, ו -40% מעוניינים בנסיגה שקטה עם אנרגיה מרגיעה, העיר הזו מושכת מבקרים בעלי אופי רוחני.

בקישור הזה תוכלו למצוא מלונות בפונדיצ’רי. ואם בא לכם לטוס לאזור אחר בהודו, תוכלו לבחור בחיפוש כללי של מלונות בהודו.

מדיטציה בפונדיצ'רי, הודו
מדיטציה בפונדיצ’רי, הודו (צילום: pixabay)

4. סנטיאגו דה קרטרו, מקסיקו

סנטיאגו דה קרטרו היא עיר בעלת אקלים מעיין הממוקמת באזור ההר המרכזי. זה ביתו של פניה דה ברנאל, אחד המונוליטים הגדולים בעולם. זה מושלם עבור 38% מהמטיילים המעוניינים בחקירה מחוץ לכדור הארץ ובתצפיות על עב”מים.

מלונות במקסיקו תוכלו למצוא באתר בוקינג. בקישור הזה תוכלו למצוא מלונות בסנטיאגו דה קרטרו.

סנטיאגו דה קרטרו, מקסיקו
סנטיאגו דה קרטרו, מקסיקו (צילום: pixabay)

5. בולצאנו, איטליה

בולצאנו היא בירת דרום טירול, אזור בצפון איטליה. זהו יעד אלפיני אידיאלי לטיולי הליכה וסקי בדולומיטים האיטלקיים. בקיץ, המטיילים יכולים לאתגר את עצמם בעלייה להרים. בחורף אתם יכולים לבקר באחד מאתרי הסקי באזור. אל תשכחו כמובן להצטייד בפוליסת ביטוח סקי לחו”ל.

לאיתור מלונות בבולצאנו כנסו לאתר בוקינג. תוכלו גם לבחור בחיפוש כללי של מלונות באיטליה.

אגב, בוקינג מציעה גם שירות הזמנת כרטיסים לאתרי סקי בבולצאנו. כך שתוכלו להשתמש בשירותיה של ספקית אחת גם עבור מקומות הלינה וגם עבור אתרי הסקי. הקליקו כאן לחיפוש אתרי סקי בבולצאנו, איטליה.

במידה ורכשתם מראש כרטיסי בילוי בבולצאנו שבאיטליה, מומלץ מאוד להוסיף לביטוח הנסיעות לחו”ל גם ביטוח כרטיסי בילוי בחו”ל.

שלג בהרי הדולומיטים. בולצאנו, דרום טירול, איטליה
שלג בהרי הדולומיטים. בולצאנו, דרום טירול, איטליה (צילום: pixabay)

6. קוטה קינבאלו, מלזיה

בירת סבאח בחלק המלזי של בורנאו מוקפת ביערות גשם ובחופים חוליים. זהו יעד מחוץ למסלול עבור מחצית (50%) מהמטיילים שרוצים חוויה תרבותית ייחודית בשנת 2023.

באתר בוקינג תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות וחדרי לינה בקוטה קינבאלו, לצד חיפוש רחב יותר של מלונות במלזיה.

קוטה קינבאלו, מלזיה
קוטה קינבאלו, מלזיה (צילום: pixabay)

7. קלמבקה, יוון

העיירה קלמבקה נמצאת בעמק תסליה והיא ביתם של המטאורה. זהו אתר מורשת עולמי של אונסק”ו עבור 51% שרוצים חוויה תרבותית אחרת שניתן לחקור בה ברגל.

מלונות בקלמבקה תוכו למצוא באתר בוקינג, המציע מגוון רחב של מלונות ביוון.

המטאורה בקלמבקה, יוון
המטאורה בקלמבקה, יוון (צילום: pixabay)

8. סנטה פה, ארצות הברית

עם הכינוי שלה ‘העיר שונה’, עיר זו ידועה במורשת הרב-תרבותית שלה ובשבטי האינדיאנים שלה. הוא מציע מסורות אמנותיות ייחודיות ומבנים בסגנון אדובי, ואידיאלי עבור 73% הפתוחים לחוויות ‘מחוץ לאזור הנוחות’.

באתר בוקינג תוכלו למצוא מאות אלפי מלונות בארצות הברית, ובכלל זה גם מלונות בסנטה פה.

לפני החופשה בסנטה פה, חשוב לקחת בחשבון ששירותי הרפואה המקומיים יקרים מאוד ועל כן חשוב להצטייד בביטוח הנסיעות הטוב ביותר, המוצע על ידי פספורטכארד. לרכישת ביטוח נסיעות לחו”ל כנסו לאתר האינטרנט של ‘הירשוביץ פתרונות’.

סנטה פה מציעה נופים מרהיבים
סנטה פה מציעה נופים מרהיבים (צילום: pixabay)

9. אולומוץ’, צ’כיה

עבור שליש (30%) מהמטיילים המעוניינים לחקור ערים פחות מוכרות בשנה הבאה – כאלו שעדיין לא נמצאות על הרדאר – העיר ההיסטורית אולומוץ’ היא אלטרנטיבה פנטסטית לעיר הבירה הפופולרית פראג – ואחת מהשמורות באירופה.

באתר בוקינג תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות באולומוץ’, ואם אתם עדיין מתעקשים על פראג תוכלו לבחור בחיפוש כללי של מלונות בצ’כיה.

כיכר העיר אולומוץ', צ'כיה
כיכר העיר אולומוץ’, צ’כיה (צילום: pixabay)

10. הובארט, אוסטרליה

יש מעט יעדים שבהם מטיילים יכולים לטפס על הר, ללכת לחוף ולבקר בגלריה לאמנות ברמה עולמית הכל ביום אחד, אבל הובארט הוא אחד מהם. בירת טסמניה היא הבירה הדרומית ביותר באוסטרליה, כלומר מזג האוויר טוב להפליא בכל ימות השנה.

להשוואת מחירי מלונות בהובארט אתם מוזמנים להיכנס למנוע החיפוש של בוקינג. תוכלו למצוא באתר גם מגוון רחב של מלונות באוסטרליה.

דירוג 10 היעדים המובילים לשנת 2023 לא סיפק אתכם? תוכלו להתרשם ממגוון רחב של יעדים נוספים בבלוג התיירות המושקע של אתר ‘קליק אנל פליי’.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *