רה"מ: "אתם מלטפים את גנץ ושוחטים את שרה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצאי השבת) במפתיע לריאיון באולפן "חדשות סוף השבוע" לקרן מרציאנו ועמית סגל והזים את כל הטענות על פרשת הצוללות והמניות. צפו בראיון

לאחר שלא התראיין במשך 4 שנים – ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצאי השבת) במפתיע לריאיון באולפן "חדשות סוף השבוע" לקרן מרציאנו ועמית סגל. בריאיון יוצא דופן, נוקב, חד, שנון  ורהוט הציג ראש הממשלה שואו טלוויזיוני יוצא דופן. "אני רוצה לנפץ את כל עלילת הדם הזו", אמר בהתייחסו כחול לבן, "קניתי את המניות רק מכספי" – הבהיר.

 

המראיינת קרן מרציאנו לא עשתה לו חיים קלים, ובמשך דקות ארוכות הציג לו שאלות נוקבות, קטעה אותו לסירוגין ואף שיגרה לעברה עקיצות, אך ראש הממשלה עמד כשועל והצליח להשיב על כל שאלה. נתניהו הסביר כי מה שהביא אותו לאולפן היו "השקרים  וטען כי גנץ קיבל ראיון מלטף".

נתניהו הגיב לפרשת הצוללות וטען כי הוא מכר את המניות, לאחר שנכנס לכס ראש הממשלה "מה שיש כאן זה ניסיון להסיט את הדעת מהעובדה שצריכים לבחור אם ממשיכים עם הממשלה שהביאה את המדינה למצב הטוב ביותר, או הולכים לממשלת שמאל עם יאיר לפיד".

"אני רוצה לנפץ את כל עלילת הדם הזו. קניתי מניות בחברה שאין לה שום קשר לצוללות. כשנכנסתי לראשות הממשלה באתי לוועדת ההיתרים ומבקר המדינה ואמרתי שאני רוצה להמשיך להחזיק בהם, והם איפשרו לי".

"קניתי את המניות רק מכספי, החברה המדוברת הייתה עם יכולת טכנולוגית אדירה. גם בן דודי זיהה את זה שיש הזדמנות עסקית – הוא שיפץ אותה ומכר אותה".

"בטח לא צריך להאשים אותי שהצלחתי בעסקים. כשאני אומר שאין שום קשר בן ההשקעה לחברה הזו לבין הצוללות, אני אומר דבר נוסף – אני מכרתי את כל המניות שלי בחברה הזו שנה וחצי לפני שנמכרה הצוללת הראושנה ושנים לפני המצריות. אז אין קשר מהותי".

"זו עלילה: בן הדוד שלי לא ניהל את החברה ולא עשה שום דבר. הוא היה בדירקטוריון לא של הצוללות, אלא בחברה שהופכת אלקטרודות למתכת. הטענה שאומרת שאני הרווחתי כסף על הצוללות זה שקר, לא הרווחתי שקל כי לא הייתי מושקע בשקל – זו עלילת הדם הנוראית ביותר. גנץ, יעלון ואשכנזי מעלילים עלילה כי הם יודעים שאני לא יכול לספר באולפן את אחד הסודות של מדינת ישראל. עכשיו הדבר הזה נבדק על ידי היועמ"ש".

"במשטרה אמרו שיעלון מפיץ רכילות, שהעדות שלו במשטרה שונה ממה שהוא אומר בחוץ. אני כמובן התנגדתי למכירה למצרים בתקופה של לפני א-סיסי, למה אישרתי? למה לא עיקמתי את האף למכירה למצרים? הסיבות שלי הן ביטחוניות בלבד".

"אין שום קשר למניות, אין לאף אחד קשר למניות. העובדה שזה נבדק ואחרי שזה נבדק אז מנסים להסיט את זה, ולמה? משום שהם הוציאו את זה בדיוק שבאה הפרשה של בני גנץ. העובדה היא שהם התחילו בשרשרת השקרים כאילו היה לי קשר לצוללות, הם התחילו לשקר שאני תובע אותם, הם התחילו שהאירנים פרצו לטלפון של גנץ".

"אני חושב שמי שצריך להציג את זה לסיפור כדי לנקב את הבלון זה בני גנץ. לנקב את זה ולגמור את זה שייצא בפני הציבור. לפרוץ לטלפון זה לא דבר גדול, השאלה היא מה יש שם והדבר הנכון הוא שגנץ ייצא החוצה ויספר במקום להדליק את מדורת השקרים – הם יצטרכו לעמוד למשפט על דיבה. הם מאשימים אותי בבגידה זה דבר נורא. הם עושים ניסיון הסחה".

"אני לא מסרתי לחבריכם (את המידע, לעמית סגל) והוא יודע שלא אני מסרתי. יש כאן חומר שהאירנים מצאו ומה שמעניין הוא למה האירנים מכחישים שהם פרצו לטלפון שלו. המידע הזה הגיע אליי מהשידור שלכם. בני גנץ אתה רוצה להיות ראש ממשלה? תתייצב תאמר את מה יש בטלפון".

אם תקים ממשלה, תנסה להעביר חוק שיימנע את העמדתך לדין?

"התשובה היא לא – מה שיפיל את זה זה העובדות עצמן. לא עסקתי בזה ולא אעסוק. מקורבי העלו את זה ללא ידיעתי, רוב ההאשמות ירדו כמו שירדו גם ככה. אני מאמין שלא אעשה את זה. אני מתפקד וכולם יעידו על זה יש לי קיבולת יכולת עבודה גדולה מאוד. אני מעריך שכל הדבר ייפול בשימוע כי כשעוד לא אמרתי מילה בעצמי שלוש האשמות שוחד נפלו".

"לפעמים עושים שטויות בקמפיין, עשו שטות בעניין של אמנון אברמוביץ' ואני מצטער עליה. אני לא בא לגזול ממנו את מה שמגיע לו, הוא מכפיש את משפחתי ואותי כבר זמן. ערב ערב לועגים לי ולאשתי, מציגים את בני עם פנים של חזיר ושל אישתי כחזירה. אמרתם משהו על זה? אני מקבל את מה שאמרתם על אברמוביץ' אבל אבל אני לא מקבל את הצביעות שלכם. מה שאם עושים ערב ערב זו סאטירה, מכפישים ומכפישים ושופכים את דמי ודם משפחתי".

 

מכחול לבן נמסר בתגובה: "נתניהו היסטרי, משנה שוב ושוב גרסאות. מתחמק משאלות קשות וממשיך להשמיץ. לא קיבלנו שום תשובה איך הרווחנו 16 מיליון שקל, ובעיקר – היות ואין שום סוד, כי כרגע המצאת את זה, למה אישרת למכור צוללות מתקדמות למצרים בלי ידיעת מערכת הביטחון? הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותו שהוא הפנים מה שאחרים טרם קלטו: הוא הולך להפסיד בבחירות"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תלמדו כבר להעלות ביוטיוב, מי שאין לו סינון לא צריך את האתר שלכם בשביל לצפות בראיון

    !

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב