מלינובסקי השתלחה ברבנים הראשיים בעזות מצח: "גזענים, תישארו בגטו". צפו בסערה במליאה

מלינובסקי אמרה כי "חברי כנסת מחברות חרדיות מאפיין אותם השילוש הקדוש: בורות, טיפשות וגזענות", והח"כים החרדים הגיבו לה בקריאות "אנטישמית שיכורה". צפו בסערה מהמליאה

סערה פרצה במליאת הכנסת כשחברת הכנסת מישראל ביתנו ח"כ יוליה מלינובסקי מסיעת ישראל ביתנו לבין חברי סיעת יהדות התורה במהלך דיון בחוק המציע כי רב מקומי או ראש ישיבה יוכל לגייר.

מלינובסקי אמרה כי "חברי כנסת מחברות חרדיות מאפיין אותם השילוש הקדוש: בורות, טיפשות וגזענות", והח"כים החרדים הגיבו לה בקריאות "אנטישמית שיכורה".

במהלך נאומה, תקפה חברת הכנסת מישראל את הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו "הוא איבד את זה, שכח שהוא עובד ציבור, מקבל משכורת מציבור". עוד היא הוסיפה: "שכחתם שהיהדות לא שייכת לרב כזה או אחר, שכחתם את השורשים שלכם, אתם חושבים שיש לכם מונופול על היהדות? תם הטקס, זה לא יקרה יותר, נחזיר את היהדות לעם ישראל".

מלינובסקי שהציגה בגאווה את הסרטון מדבריה כתבה כך: "הצגתי היום במליאת הכנסת את הצעת החוק שלי לאפשר לרבני ערים לערוך גיורים וכשהתחלתי לדבר החלו הקללות והגידופים מחברי הכנסת החרדים מה לא היה שם? שיכורה, אנטישמית, סתמי את הפה, תחזרי לרוסיה ועוד ועוד.

ההיסטריה והפאניקה שלהם רק מחזקת אותי ומוכיחה לי שבשבילם השילוש הקדוש הוא בורות, טיפשות וגזענות. הם פוחדים כי סוף סוף יש מישהו שעושה סדר בבלאגן שהם עשו פה כל כך הרבה שנים והם לחוצים כי יש מישהו מזיז להם את הגבינה. תם הטקס זה לא יקרה יותר!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *