נתניהו ואדלשטיין חגגו עם המתחסן ה-5 מיליון: "בפסח נוכל לשמוח יחד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ובכירי קופות החולים ציינו היום (שני) את אירוע המתחסנת ה 5 מיליון בתל אביב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ובכירי קופות החולים ציינו היום (שני) את אירוע המתחסנת ה 5 מיליון בתל אביב.

המתחסנת, ג'נט לביא אזולאי, בת 34, נמצאת בהיריון ובירה לבוא להתחסן.

"נשארו לנו בערך מעל מיליון בוגרים מעל גיל 16 שצריך לחסן ומעריכים שזה יקרה עד אפריל – הישג עולמי", אמר נתניהו. "נותר לנו לשמור על מסכות וריחוק חברתי. אנחנו ביציאה ברורה מהקורונה – לכו להתחסן ונמשיך במלאכה. אנחנו עובדים על הבאת עוד עשרות מיליוני חיסונים כדי לשמור על הכלכלה. פייזר ומודרנה מעריכות שתוך זמן קצר יהיו גם חיסונים לילדים ואנחנו פועלים להביא עוד עשרות מיליוני חיסונים. אנחנו רוצים לחסל את הקורונה לא בפעם אחת אלא לתמיד".

שר הבריאות אדלשטיין אמר:"נעים מאוד לפעמים לטעות. לפני כמה שבועות כשמישהו אמר במשרד: 'את זה נעשה כשנגיע ל 5 מיליון מתחסנים', אמרתי: 'שווייה שווייה, אני לא בטוח שנגיע ל 5 מיליון מתחסנים'. והנה, זאת הזדמנות לומר כל הכבוד לאזרחי ישראל שהגיעו 5 מיליון להתחסן. בזכות החיסונים האלה אנחנו יכולים לפתוח כמעט את הכל: הכלכלה, התרבות, ספורט, פנאי, תיירות. המשך פתיחת המשק תלוי רק בנו: תלוי בעוד כמה מאות אלפים שיגיעו להתחסן ובשמירה על ההנחיות – מסכה, ריחוק ושמירה על כללי התו הירוק. אם כך ננהג נוכל לשמוח יחד גם בפסח ונמשיך לחיות את החיים שלנו, בזכות החיסונים, המתחסנים, הצוותים הרפואיים המצוינים שלנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *