צפו: דרעי בראיון נטול כפפות ל'הפטריוטים': זוהי צוואת מרן"

״אנחנו מקיימים את הצוואה של מרן הגר״ע יוסף זצ״ל לדאוג לחלשים. ש״ס דואגת שנתניהו יהיה יותר רגיש לשכבות החלשות".

יו״ר ש״ס אריה דרעי לינון מגל בראיון לתוכנית ׳הפטריוטים׳ ב׳ערוץ 14׳ התייחס לממשלה האחרונה וגזירותיה הקשות נגד החלשים ובעיקר החרדים. – ״אנחנו מקיימים את הצוואה של מרן הגר״ע יוסף זצ״ל לדאוג לחלשים. ש״ס דואגת שנתניהו יהיה יותר רגיש לשכבות החלשות.

אנחנו ב-2015 קיבלנו מיליארד שקל תקציבים קואליציוניים ולאן לקחנו את הכסף? להוריד את מחירי התחבורה. איך שנחזור לשלטון ונתניהו יחזור להנהיג, כל שומרי הסוף ששותקים כל השנה האחרונה – יתעוררו.

פתאום תשמעו אותם פעילים. איך הייתה נראית הממשלה האחרונה למסורת ולדת? הם נלחמו להכניס חמץ בפסח ונסעו עם כיפה בשבת. אני מתפלל בשביל ביבי שיחזיק חזק בכל המשפט, זה קשה מאוד, אבל הוא עושה שירות אדיר לציבור, שרואים מה עושים לו במערכת. אני מאוד שואף ויעשה הכל שגוש הימין המקורי, הוא זה שיביא את ה-61 בלי עוד מפלגות נוספות.

לסיום גם אמר בקשר לגפני האם הוא לא יתמוך בנתניהו: כל ראיון שאני עושה בחודש האחרון שואלים אותי על גפני ותמיכתו בגנץ, היות וחלק מהתקשורת לא מבדילה בין חרדים. אני מגלה אחריות ומחדד שזה לא נכון ולא אמת. אני מתחייב בכל מקום שכל המפלגות החרדיות ילכו עם נתניהו. אחריי גם גולדקנופף הודיע את זה בקולו וגם גפני״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *