אברך נרצח בפיגוע, המחבל ניסה לירות לעבר חסיד גור אך נתקל במעצור

בין ההרוגים  בפיגוע בבני ברק 2 עובדים זרים, אברך תושב בני ברק, הרוג נוסף והמחבל.  המשטרה מעדכנת – ארבעה נרצחו בפיגוע – הגופה החמישית בזירה של המחבל

 

בין ההרוגים  בפיגוע בבני ברק 2 עובדים זרים, אברך תושב בני ברק, הרוג נוסף והמחבל.  המשטרה מעדכנת – ארבעה נרצחו בפיגוע – הגופה החמישית בזירה של המחבל.

המחבל הוא ככל הנראה איש פתח, למרות שהוא מגיע ממעוז של הג'יהאד האסלאמי. הוא ישב בעבר בכלא הישראלי בשל השתייכות לארגון טרוריסטי וסחר באמל״ח.

אברך חסיד גור מתנדב בהצלה ניצל בנס בגלל המעצור בנשק של המחבל, הוא היה מולו וכיון לו את הנשק לפנים

חובש מד"א מנחם אנגלנדר סיפר: "אני גר ברחוב השניים בבני ברק והייתי בבית כששמעתי את קולות הירי. מיד יצאתי לרחוב וראיתי מולי את המחבל שכיוון אלי את הנשק. באורח נס היה לו מעצור בנשק והואו לא הצליח לירות. עליתי מיד חזרה הביתה, נעלתי את הדלת ודיווחתי על כך למוקד. ברגע שהגיעו כוחות משטרה למקום ואיבטוח את הרחוב ירדתי חזרה למטה אבל לצערי שלושה גברים כבני 30 שסבלו מפצעי ירי היו מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם."

חובש מד"א ליפא הירש שטיפל בפצועים סיפר: "שמענו את היריות מתחנת מד"א ויצאנו מיד לכיוון. ברחוב הרצל הבחנו בגבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. כ- 100 מטר משם בהמשך הרחוב ראינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו, צוות מד"א נוסף שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבי"ח בלינסון כשמצבו אנוש. יחד עם הצוות שהיה איתי המשכנו לזירה ברחוב השניים פינת ביאליק שם ראינו 3 פצועים מחוסרי הכרה, כשאחד מהם בתוך רכב ושניים נוספים שוכבים על המדרכה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *