אחרי הצעת המליונים של דרוקר לניר חפץ: זו ההצעה של ערוץ 20 לפילבר

על פי נתונים שפורסמו, עד המדינה בתיקי האלפים של ראש הממשלה בנימין נתניהו יגרוף סכום עתק בראיון שצפוי לתת לתוכנית של רביב דרוקר בחדשות 13. זה מה שהציעו בערוץ 20 לעד המדינה שלמה פילבר

ניר חפץ, עד המדינה בתיקי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, יקבל תשלום בסך מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בתוכנית "המקור" ברשת 13 – כך על פי דיווח בדה מרקר. לפי הדיווח, התוכנית תלווה את חפץ במהלך המשפט והוא יתראיין בהרחבה.

חפץ משמש עד מדינה מרכזי במשפט נגד נתניהו ונאשמים נוספים בתיקי 1000, 2000 ו-4000. תשלום על ראיון הוא פרקטיקה עיתונאית שנויה במחלוקת וחריגה ביותר, ונעשית במקרים נדירים בלבד.

בתגובה לכך בתכנית הפטריוטים מציעים הצעה שקשה לסרב לה לעד המדינה הנוסף שלמה פילבר.

היוזמה גורמת לזעם רב ברשת ובעולם התקשורת. גורם עיתונאי בכיר מהשמאל מגיב: "זה מטורף, מדובר בקניית ראיון. פשוט חרפה. ועוד עם חפץ. מעבר לקוד העיתונאי, יש כאן גם עניין של מראית עין. דרוקר הוא סוג של מגדלור בעיני רבים וזה יזנה את כל העסק, של שיחוד המרואיינים.

עוד הוסיף הגורם כי "בקצה המידרון החלקלק הזה עלולה להיפתח בעתיד מלחמת ארנקים בין גורמים עיתונאיים, שעכשיו ירגישו שזה לגיטימי לקנות מרואיינים. ולא בטוח שדרוקר הוא זה שינצח במלחמות כאלה, אם השיטה הבזויה הזו תהפוך לסטנדרט".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *