אייכלר: "יותר משבעים אחוז מצריכת החד פעמי היא של לא חרדים"

ח"כ ישראל אייכלר נשא דברים במליאת הכנסת במהלך הדיון על המס הגבוה לכלים חד פעמיים. "כולנו נופלים בפח ומלכודת כאשר אנחנו מדברים על הכלים החד פעמיים"

ח"כ ישראל אייכלר נשא דברים במליאת הכנסת במהלך הדיון על המס הגבוה לכלים חד פעמיים. "כולנו נופלים בפח ומלכודת כאשר אנחנו מדברים על הכלים החד פעמיים" אמר, והסביר: "משום שזו כוונת הגוזרים של הגזרה העלובה והשפלה הזאת, שנדבר על החד פעמי, על צלחת וכפית פלסטיק. אמר פה מקודם יו"ר וועדת הכספים: 'תשעה אחוזים חרדים משתמשים בעשרים ושבעה אחוזים מהכלים החד פעמיים'. כאן טמון הכלב. פה נמצא הסוד של הגזרה הזו. יותר משבעים אחוז מצריכת החד פעמי היא של לא חרדים, גם לפי הסקר הזה. אבל זה כבר מספיק כדי להאשים אותם בזיהום האוויר, ולגזור עליהם גזירה.

"אנחנו בתקופה של קורונה. מדברים על ריחוק, סוגרים את השמיים ומבודדים אנשים. הדבר הכי פשוט להרחיק מחלות הוא להשתמש בכלי חד פעמי, אז למה דווקא עכשיו עשו את הגזרה הזאת? כבר ציינתי בשבוע שעבר שבבניין הכנסת ניתנה הנחיה להשתמש רק בכלים חד פעמיים, האם שאר האזרחים שמורים יותר מכל חברי הכנסת"?!

ח"כ הרב אייכלר הוסיף: "מיום שגזר הגוזר את הגזרה הזאת, כל המוצרים בכל רשתות השיווק עלו באחוזים גבוהים, הרבה מעבר למס החד פעמי. זה יצר גל התייקרות בכל מוצרי המזון. המס על החד פעמי נתן בוסטר של יוקר מחיה לכל המוצרים האחרים.

"המטרה הרשמית הייתה לנקות את העולם מזיהום. כולם צוחקים מ"שר האוצר הירוק", הרי הם יודעים עד כמה האיש שעומד מאחורי הגזרה הזאת דואג לזיהום אוויר. מי שרוצה לנקות את העולם מזיהום אוויר, לא טס במטוסים שפולטים גזים רעילים, נוסע ברכבים ומציף את הכבישים במשאיות מזהמות"

ח"כ אייכלר פנה לחברי הכנסת הערביים במליאה: "אותו ליברמן אמר לפני שנים רבות על הח"כים הערביים: "בסוף מלחמת העולם השנייה הוצאו להורג במשפטי נירינברג לא רק פושעי המלחמה אלא גם משתפי הפעולה איתם, אני מקווה שזה יהיה גורלם של משתפי הפעולה בבית הזה". אם ח"כ ערבי היה אומר את הדברים האלה על ליברמן, הוא היה יכול להיות שר אוצר במדינה הזאת?

"אני לא מבין איך הח"כים הערביים יכולים להיות שותפים לאדם שקרא לעשות הפרדה בין יהודים לערביים, והסביר: "אני חושב שההפרדה בין שני העמים, היהודים והערביים, הוא הפתרון הטוב ביותר". אני הייתי מצפה מכם לא להיות שותפים איתו. כל כוונתו היא זדון ורוע. אותו קין ידבק על מצחם של כל חברי הממשלה שמשתפים פעולה עם הגזירות האלו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *