איילת שקד מפרקת את החבילה עם הנדל וחוברת לבית היהודי

איילת שקד הודיעה הבוקר על פירוק השותפות הפוליטית הקצרה עם יועז הנדל, והסבירה כי היא חוזרת לימין. שקד נימקה את ההחלטה בכך שרצתה להקים ממשלת ימין צרה בראשות נתניהו. כעת שקד מתכוונת לצרף את הבית היהודי בראשות יוסי ברודני

איילת שקד הודיעה הבוקר על פירוק השותפות הפוליטית הקצרה עם יועז הנדל, והסבירה כי היא חוזרת לימין. שקד נימקה את ההחלטה בכך שרצתה להקים ממשלת ימין צרה בראשות נתניהו. כעת שקד מתכוונת לצרף את הבית היהודי בראשות יוסי ברודני.

שקד מסרה שהיא זו שהחליטה להיפרד מהנדל בטענה שהוא: "עדיין שבוי במחנה 'רק לא ביבי'". נציין כי אחרי הפרידה מהנדל, שקד הזמינה את אביר קארה לפגישה. קארה השיב שייפגש עם כל מי שמוכן לאמץ את המצע הכלכלי שלו.

בפוסט ארוך שפרסם בפייסבוק הסביר הנדל מדוע החליט לפרק את השותפות. ״אני מאמין ברוח הציונית, מאמין בעם ישראל ובכך שניתן לחלץ אותנו מהבוץ הפוליטי. מאז שנפלה הממשלה האחרונה, אין ייצוג לימין שבחר באחדות על פני בחירות נוספות. הימין שהיה בקואליציה התפזר לכל עבר: בנט פרש, תקווה חדשה התפרקה והצטרפה לכחול לבן, ימינה התפרקה״, כתב.

לדבריו, ״מה שיקרה בבחירות האלה הוא לא עוד סבב אלא מסר לשנים ארוכות: אם לאנשי ימין כמוני שדחפו וניסו להחזיק את הממשלה הזאת בכל הכוח אין מספיק תמיכה, לא נצליח להקים ממשלות אחדות בהמשך. זה מסר נוראי למי שמאמין בשלמות העם והארץ. יש ימין נורמלי בישראל שלא מחפש להרוס את מערכת המשפט אלא לתקן אותה, לא שונא שמאלנים אלא רואה בהם שותפים להגנת המולדת שטועים בניתוח המדיני שלהם. ימין כלכלי שמאמין בשוק חופשי, גם בענייני דת ומדינה. בכך שאין למפלגות החרדיות מונופול על היהדות ואסור לוותר מראש ולבוא עם ״דף ריק״. ימין שמאמין בזכויות וחובות לכולם. כן גם המג

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *