איך יכולים חסרי הכנסה לרכוש מרצדס במאות אלפי שקלים ובית במיליונים?

מיליוני שקלים בחשבונות בנק וצ'יינג'ים, רכב יוקרה בחנייה ובית בעתלית בשווי 4.8 מיליון שקל. זה מה שמצאו חוקרי רשות המיסים

בני זוג מחיפה נעצרו אתמול (שלישי) יחד עם שלושה בני משפחה נוספת מקרית אתא בחשד כי השמיטו הכנסות בהיקף כולל של יותר מ־150 מיליון שקל, ניהלו עסק ללא רישיון לפי חוק נותני שירותים פיננסים ועברו עבירות הלבנת הון. החמישה הובאו בפני בית משפט השלום בחיפה ושחוררו בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי ראש המשפחה עסק בניכיון צ'קים ומתן הלוואות בהיקף של כ־150 מיליון שקלים, ועל־פי החשד הסתיר את עיסוקו מפקיד השומה תוך שימוש בבני משפחתו, ולא דיווח על הכנסותיו כחוק. החשוד, כך לדברי רשות המיסים, פעל באמצעות נותני שירותי מטבע שונים ובכלל זה השתמש בבני משפחתו ופתח על שמם כרטיסים בנש"פים, הפקיד צ'קים על שמם ופעל בחשבונות בנק שנוהלו של שמם. החשוד גם רכש רכבי יוקרה ונדל"ן על שמם של החשודים האחרים שהם חסרי מקורות הכנסה.

כך לדוגמא, בחשבונות הבנק של זוגתו, גרושתו וילדיו נמצאו הפקדות מזומן, צ'קים והעברות בנקאיות בסכום כולל של כ־12.8 מיליון שקל שרובם הגיעו מנותני שירותי מטבע (צ'יינג'ים) בהם פעל. כמו כן, עלה מהחקירה כי נוהלו על שמות גרושתו ובנו כרטיסים בנש"פ בהיקף כולל של 34.6 מיליון שקל, וכי זוגתו וגרושתו רכשו ומכרו מספר רכבי יוקרה, בהם מכונית מרצדס בעלות כוללת של כ־650 אלף שקל. בנוסף, עלה כי אחת מהעצורות רכשה בית בעתלית בסכום של 4.8 מיליון שקל כל זאת בזמן שבני המשפחה חסרי מקורות הכנסה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *