אפי קפיטל נדל"ן גייסה כ־92 מיליון שקל בהנפקה הראשונה שלה בבורסה

החברה כבר השיאה לבעלי המניות תשואה של כ־18% מאז הונפקה בשבוע שעבר. הנהלתה פתחה את שבוע המסחר בבורסה

אתמול (ראשון) פתחה הנהלת חברת 'אפי קפיטל נדל"ן' את שבוע המסחר בבורסה לרגל רישומה בבורסה לניירות ערך. אפי קפיטל היא חברת הנדל"ן הראשונה שמצטרפת לבורסה מזה למעלה משנתיים.

החברה שהוקמה בתשס"ז על ידי בעל השליטה, ר' אפי שקדי, שמכהן כיושב ראש ומנכ"ל החברה, עוסקת בתחום הנדל"ן היזמי להקמת פרויקטים של בנייה למגורים ברחבי ישראל, בין היתר במסגרת התחדשות עירונית. עד היום אכלסה החברה כ־3,300 יחידות דיור והיו לה הכנסות של כ־340 מיליון שקלים בתשעת החודשים הראשונים של שנת הכספים הקודמת (2023).

החברה הנפיקה לראשונה בבורסה איגרות חוב באוקטובר 2021 והמשיכה להנפיק לציבור שתי סדרות אג"ח נוספות, עד הנפקת מניות החברה בבורסה שהתקיימה בשבוע שעבר ובמסגרתה גייסה החברה כ־92 מיליון שקל במניות וכתבי אופציה וכבר השיאה תשואה של כ־18% ממועד ההנפקה.

שקדי, בוגר ישיבת עטרת ישראל ובעל השליטה בחברה, אמר עם פתיחת המסחר: "הנפקת המניות מהווה ציון דרך משמעותי וחשוב מאוד עבורנו. ההצטרפות לבורסה תאפשר לנו לגדול בהון העצמי, להקטין את המינוף ולהרחיב את מקורות המימון הקיימים לצד שיפור הגמישות הפיננסית של החברה. כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח שגיבשנו, אנו רואים חשיבות רבה בפיתוח העסקי של החברה עם התמקדות ברכישת קרקעות חדשות, קידום פרויקטים קיימים ובחינה של שיתופי פעולה נוספים בתחום היזום הנדל"ני. אני מודה לגופים המוסדיים שהפכו לשותפים החדשים על הבעת האמון המלאה והרצון להתפתח ולצמוח יחדיו".

בבורסה הביעו סיפוק לנוכח הצטרפות החברה וענת גירון, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה, אמרה: "אנו שמחים על הצטרפותה של אפי נדל"ן לבורסה כחברה השנייה שנרשמה מתחילת 2024. ענף הנדל"ן הוא הענף השני בגודלו בבורסה לאחר סקטור ההייטק והוא כולל 101 חברות נדל"ן בשווי כולל של 204 מיליארד שקלים. אנו מקווים לראות בקרוב חברות נוספות בתחום הנדל"ן שמצטרפות לבורסה ומצליחות בדרך זו לבנות ולפתח את ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *