אתר 'המחדש' מתחדש: יוחאי דנינו מונה לעורך הראשי

עורך עיתון 'יום ליום' חוזר לזירת אונליין וישמש החל ממוצאי חג הפסח כעורך אתר החדשות 'המחדש': ""מודע לכובד האחריות שמונחת על כתפיי ומודה לבעלים ולמנכ"ל על האמון הרב"

יוחאי דנינו, מונה לעורך הראשי של אתר 'המחדש' והוא ייכנס לתפקידו מיד לאחר חג הפסח.

דנינו (33), נשוי ואב לשישה, משמש במהלך ארבע השנים האחרונות כעורך ראשי בעיתון יום ליום, כאשר קודם לכן מילא שורת תפקידי שטח ותפקידי עריכה בכירים והביא לקידומו של העיתון ופתיחתו לקהלים חדשים.

בשנים האחרונות שימש במקביל גם כפרשן בכלי תקשורת שונים, ייסד את רשת קבוצות העיתונאים-דוברים 'המטבחון' ומכהן כיושב ראש 'פורום העיתונאים' למגזר הדתי והחרדי.

על אף גילו הצעיר, אתר 'המחדש' הפך בתוך זמן קצר לאחד האתרים המשפיעים ביותר במגזר החרדי, עם למעלה ממיליון ומאה כניסות חודשיות, ויותר מעשרה מיליון דפים הנקראים מידי חודש. מינויו של דנינו כעורך ראשי נועד לקדם ולחזק את מגמת ההובלה בצורה ניכרת וברורה. בתפקידו כעורך ראשי באתר 'המחדש', יפעל דנינו בס"ד לקידומו של האתר ולשגשוגו והוא צפוי להוביל בו שינויים משמעותיים, מתיחת פנים והוספת תכנים חדשים.

יוחאי דנינו: "מודע לכובד האחריות שמונחת על כתפיי ומודה לבעלים ולמנכ"ל על האמון הרב. בטוח כי בעז"ה נוכל להוביל את האתר לפסגות חדשות, ולהוות במה ראויה. נמשיך לעשות את החדשות בצורה הטובה ביותר, במקצועיות ובתחושת שליחות".

מהנהלת אתר המחדש נמסר: "מברכים על הצטרפותו של יוחאי דנינו למערכת 'המחדש'. דנינו מביא עימו ניסיון רב וכישורים מבורכים, שיהוו מכפיל כוח למגמת ההתחזקות של האתר. אנחנו משוכנעים כי מינויו לעורך הראשי של האתר, יצעיד את האתר לפסגות חדשות מול המשימות והאתגרים בעולם העיתונות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יוחאי דנינו = מרדכי הללויה

    יוחאי דנינו = מרדכי הללויה

    יוחאי דנינו = מרדכי הללויה |
    הגב